Articles Stat:
Number of Articles: 121Number of Proceeding pages: 2013
Papers View: 47695
5th National Conference for Teachers
5th National Conference for Teachers In date 2020-12-09 by Farhangian University, in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS 5th National Conference for Teachers
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in 5th National Conference for Teachers
چگونه توانستم منشور تلفیق آموزش و پژوهش رابر اساس مدل E۵ تدوین نمایم؟
مطالعه آموزش سواد رسانه در ایران و جهان و ارائه مدل آموزشی سواد رسانه جهت تدریس معلمان در دوره ابتدایی
بررسی نقش مدیریت دانش بر برنامه ریزی جانشین پروری در پردیسها و مراکزآموزش عالی دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان غربی
ارزیابی سرفصل برنامه درسی کارشناسی پیوسته آموزش ابتدایی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان (مطالعه موردی: دانشگاه فرهنگیان استان فارس)
بررسی نقش سبک رهبری تحول آفرین بر فرهنگ سازمانی در پردیسها و مراکزآموزش عالی دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان غربی
نقش دانشگاه فرهنگیان در تربیت معلم تراز جمهوری اسلامی از دیدگاه اساتیدو دانشجو معلمان پردیس زینبیه شهرستان پیشوا
مطالعه تطبیقی نظام تربیت معلم ایران و نروژ
تاثیر نگرش فلسفی در افزایش بهره وری دانش آموزان در درس فیزیک
تدوین استانداردهای ارزشیابی برای آموزش تجربی حرفه ای دانشجومعلمان تایلندی
مقایسه عملکرد نیروی انسانی جذب شده در آموزش و پرورش از طریق ماده۲۸ با دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان از دیدگاه مدیران مدارس
راهکارهایی جهت مقابله و کاهش تهدیدات اینترنتی در ابعاداجتماعی، فرهنگی، آموزشی
بررسی نقش دانشگاه فرهنگیان در تربیت معلم تراز جمهوری اسلامی ازدیدگاه اساتید و دانشجو معلمان پردیس زینبیه شهرستان پیشوا
بررسی آسیب شناسی دوره های آموزش ضمن خدمت در سامانه جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان(LTMS)
بررسی آسیبهای فرهنگی فضای مجازی بر تربیت دینی از دیدگاه معلمان ابتدایی
واکاوی مشکلات حوزه برنامه ریزی، تربیت و جذب معلم در نظام آموزش و پرورش ایران
موانع و چالش های موجود در آموزش و بهسازی معلمان
بررسی تاثیر تناسب کلاس درس و استفاده از فناوری آموزشی بر روش تدریس معلمان مقطع ابتدایی (مطالعه موردی: معلمان عشایر استان فارس)
اصول تعلم بر پایه آیات و روایات
چگونه توانستم مشکل اختلال خواندن رضا دانش آموز پایه ی چهارم ابتدایی را بهبود بخشم ؟
اقدام پژوهی درباره چگونه توانستم مشکل املای دانش آموز کلاس دوم ابتدایی را بهبودبخشم؟
واکاوی مولفه های شادکامی دانشجو معلمان دختر دانشگاه فرهنگیان
آموزش تاریخ در دانشگاه، چالش ها، بایسته ها
آینده پژوهی در نظام تربیت معلم (نگاهی به فردای تربیت معلم - تربیت معلم در جهان امروز)
بررسی نقش توانمندسازی معلمان دوره متوسطه در گرایش آنان به کسب شایستگی های حرفه ای
بررسی نقش هوش معنوی معلمان دوره متوسطه در شکل گیری تعهد شغلی آنان
بررسی تاثیر کارورزی در انگیزش شغلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان شرقی
بررسی رابطه بین وضعیت تاهل و موفقیت تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان بیرجند (پردیس شهید باهنر)
بررسی راهکارهایی برای افزایش میزان آمادگی و پیشرفت زبانی دانش آموزان در پایه اول ابتدایی در مناطق دو زبانه
بررسی شاخص های شایستگی حرفه ای معلمان در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش کشور
بررسی موانع و مشکلات ادامه تحصیل فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان (یک مطالعه کیفی)
بررسی و تحلیل برنامه های آموزشی رشد حرفه ای معلمان در ایران و دانمارک
بررسی و تحلیل نفوذ اجتماعی در مدرسه
بررسی و شناسایی مولفه های موفقیت معلمان نمونه کشوری
بررسی سازوکار نظام تربیت معلم در کشورهای کره جنوبی ، سنگاپور و فنلاند
بررسی برخی علل موفقیت دانشجویان ستاره دار ورودی ۱۳۷۵ و ۱۳۷۹
بی محتوایی دروس فلسفه تربیت در ج.ا.ا. و فلسفه تربیت رسمی و عمومی درج.ا.ا. و مغفول ماندن درس فلسفه تعلیم و تربیت در برنامه درسی
بررسی رابطه پرخاشگری نوجوانان با نارضایتی از فعالیت های اوقات فراغت مورد پژوهش: دانش آموزان هنرستانی منطقه ۱۵ تهران)
بررسی تجارب کشورهای جهان در زمینه فعالیت های فوق برنامه در تربیت معلم (مطالعه موردی: آلمان، استرالیا)
تعیین مولفه های بالندگی حرفه ای اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان
تاثیر فضای مجازی و معلمان تکنولوژیک بر تربیت اسلامی دانش آموزان دوره متوسطه شهر قم
تاملی بر ماهیت پژوهش در تربیت معلم
تبیین دیدگاه معلمان پیرامون بروز پدیده آفت یادگیری درس ریاضی
تجارب دانشجو معلمان از کیفیت محیط آموزشی مدارس در دوره کارورزی دانشگاه فرهنگیان (مطالعه موردی پردیس فاطمه الزهرا(س) تبریز)
تجربه زیسته دانشجو معلمان از مدرسه و دانشگاه فرهنگیان
معلمانه های من؛ تجربه زیسته یک دانش آموخته ی دانشگاه فرهنگیان
تحلیل آسیب شناسانه کارورزی در دانشگاه فرهنگیان
تربیت شهروند فعال و راههای تقویت مدارای اجتماعی دانش آموزان و معلمان با رویکرد دکتر سید منصور امامی میبدی
مطالعه تطبیقی روندهای جهانی تربیت معلم در کشورهای پیشرو با تربیت معلم در ایران
بررسی جایگاه و نقش تفکر انتقادی در ارتقای تربیت معلم
جستاری پیرامون زیست حرفه ای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان
حال و آینده دانشگاه فرهنگیان؛ فرصت ها و چالش ها
چگونه توانستم وضعیت تحصیلی۔ تربیتی نامطلوب وضعیف دانش آموز را بهبود بخشم؟
روایت پژوهی تاثیر تنبیه بر دانش آموزان و راهکارهای جایگزین آن
بررسی تاثیرگذاری مولفه های مستخرج از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بر شادکامی معلمان متوسطه ی اول ساری
مدرسه و تربیت معلم (ویژگی های مطلوب معلمان از دیدگاه دانش اموزان)
اثربخشی آموزش مبتنی بر نقشه ی مفهومی بر یادگیری دانشجویان رشته ی زیست شناسی دانشگاه فرهنگیان تهران
ارزیابی صلاحیت های حرفه ای فارغ التحصیلان دختر رشته علوم تربیتی (گرایش آموزش ابتدایی )دانشگاه فرهنگیان استان تهران
ضرورت بازنگری مجدد و انجام تغییراتی در برنامه درسی رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان
عوامل موثر بر جذب دانشجو معلمان نخبه در دانشگاه فرهنگیان
ارائه الگوی اخلاق حرفه ای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان (مطالعه موردی:پردیس نسیبه تهران)
فرا تحلیلی بر پژوهش های برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران
نقش کارورزی در هویت حرفه ای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان
مطالعه برخی عوامل موثر در گرایش معلمان شهر قم به سبک زندگی اسلامی
بررسی تطبیقی نظام تربیت معلم ؛ سنگاپور، استرالیا و ایران
ارزیابی اخلاق حرفه ای تدریس مدرسان دانشگاه فرهنگیان گیلان از دیدگاه دانشجو معلمان در سال ۱۳۹۸
بهبود علاقه مندی دانش آموزان پایه پنجم دبستان دخترانه حکیمه به درس ریاضی و انجام فعالیت های عملکردی
الگوی اخلاق حرفه ای مدرسان در نظام تربیت معلمان (رویکردی تلفیقی)
بررسی تحلیلی نظام تربیت معلم مدرن ایران با نظام تربیت معلم ژاپن وسنگاپور
تحلیل محتوای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش براساس برنامه ریزی راهبردی سرمایه انسانی
اقدام پژوهی: ارتقاء سطح دانش و تقویت درس املا دانش آموزان پایه اول ابتدایی
چگونه توانستم با آموزش بهداشت فردی و اجتماعی، نظم در مدرسه را ارتقاء داده و کمبود نیروی خدماتی را جبران کنم؟ (اقدام پژوهی)
پژوهش در عمل ابزار بهسازی، ارتقا و اجرای موفق کارورزی
بررسی راهکارهای توسعه صلاحیتهای پژوهشی در معلمان ابتدایی شهر اصفهان
تجارب زیسته دانشجو معلمان از دوران مدرسه تا دانشگاه، چالش ها و تعهدات حرفه ای
نقش برنامه درسی آموزش دهنده" در آموزش فیزیک: کاربست آن توسط معلمان
تاثیر راهبرد آموزشی تکلیف محور بر یادگیری درس ریاضی دانش آموزان پایه ی دوم ابتدایی
بررسی موانع و چالش های پیش روی تربیت معلم در شرایط کنونی
ارزیابی کیفیت برنامه درسی رشته آموزش زیست شناسی دوره ی کارشناسی دانشگاه فرهنگیان
جابجایی چالش نظام آموزشی از بی سوادی به بی مهارتی
سنجش صلاحیت حرفه ای دبیران زیست شناسی استان البرزدر سال تحصیلی ۹۷-۱۳۹۶
اثربخشی تدریس ریاضی با رویکرد طرح مسئله عملکردی بر پیشرفت ریاضی دانش آموزان پسر
بررسی تاثیر ارزشیابی توصیفی بر روش تدریس معلمان ابتدایی استان فارس
نقش رهبری تحول آفرین بر سلامت سازمانی مدارس ابتدایی شهر یاسوج بانقش میانجی روحیه ی کار آفرینی
رابطه بین سرمایه فکری و کفایت اجتماعی با اخلاق حرفه ای کارکنان آموزش و پرورش
چگونه توانستم ضعف دیکته دانش آموزم در پایه ششم را برطرف کنم؟
شناسایی واولویت بندی عوامل موثر بر آموزش و بهسازی معلمان مقطع متوسطه دوم شهرستان بجنورد با استفاده از تکنیکAHP
بررسی تطبیقی آموزش معلمان در چهار کشور استرالیا، کانادا، فنلاند وسنگاپور
بررسی و مقایسه مدل های مختلف توسعه حرفه ای معلمان
رابطه ی اثربخشی دوره های ضمن خدمت با پیامدهای شغلی بین معلمین استان زنجان (شهرستان ماهنشان)
بررسی جایگاه آموزش مهارت های اساسی معلمی در فرآیند تربیت و بهسازی معلمان
ضرورت های تحول در محتوای منابع آموزش زبان عربی در نظام تربیت معلم
واکاوی اهمیت برنامه درسی کارورزی در تربیت معلم فکور
نقش و جایگاه مدرسه در برنامه درسی کارورزی برای تربیت معلم در دانشگاه فرهنگیان
چگونه توانستم با استفاده از پانتومیم یادگیری واژگان زبان انگلیسی پایه دهم را بهبود ببخشم؟! (اقدام پژوهی)
بررسی تجربه زیسته آموزگاران ابتدایی از دوره مهارت آموزی یک ساله دانشگاه فرهنگیان
واکاوی تجارب زیسته و تحلیل ادراک معلمان ابتدایی از تدریس درس هنر:مطالعه ای به روش پدیدارشناسی
بهبود وضعیت درسی دانش آموزان : تجربه زیسته معلمان
آسیب شناسی بین المللی سازی آموزش و برنامه درسی از دیدگاه دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان
مروری اجمالی به ویژگی های برنامه درسی مراکز تربیت معلم در ایران
اثربخشی درس پژوهی بر خودکارآمدی تصوری معلمان
آسیب شناسی برنامه های آموزشی در حال اجرا در دانشگاه فرهنگیان: مطالعه موردی: دانشگاه فرهنگیان پردیس حضرت معصومه (س) قم
تجارب زیسته معلمان تجربه زیسته زنان اثرگذار در تربیت معلم ایران
تدوین راهکارهای عملیاتی جهت توسعه کارکردی علم و دانش در کشور باتاکید دانشگاه فرهنگیان
چگونه توانستم با استفاده از تکنولوژی آموزشی و تولید محتوای الکترونیکی کیفیت سنجش و آموزش درس علوم پایه اول ابتدایی را بهبود بخشم؟
رتبه بندی عوامل موثر بر بهینه کاوی پرورش منابع انسانی در آموزش و پرورش با استفاده از تکنیک Topsis (مطالعه موردی : آموزش و پرورش منطقه خورش رستم)
ارزیابی صلاحیت های حرفه ای فارغ التحصیلان دختر رشته علوم تربیتی (گرایش آموزش ابتدایی) دانشگاه فرهنگیان استان تهران
من معلم به دنیا آمده ام؛ روایت بازتولید شغلی در خانواده معلمان
بررسی چالش های حرفه ای معلمان تازه استخدام ( مورد: فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان)
وضعیت موجود تربیت معلم و آسیب شناسی سرفصل های دروس رشته آموزش زبان و ادبیات فارسی
بررسی رابطه انعطاف پذیری شناختی با انگیزه پیشرفت تحصیلی دانشجو معلمان خوابگاهی دانشگاه فرهنگیان اردبیل
واکاوی برنامه درسی پنهان پدیده تنبیه در مدارس: بازخوانی تجارب زیسته یک معلم
بررسی راهکارهای علاقه مندسازی معلمان و دانش آموزان به آموزش درس هنربه صورت تلفیقی
آسیب شناسی دوره های ضمن خدمت معلمان
مقایسه تطبیقی جذب دانشجو در نظام تربیت معلم کشورهای فرانسه، فنلاند،استرالیا، چین، مالزی، سنگاپور، ترکیه و ایران
ماموریت دانشگاه فرهنگیان در چالش های جهان معاصر؛ از رسالت تا طرح
تربیت معلم و پارادایم های نوپدید
دانش سرای عالی سپاه دانش ( ابو ریحان بعدی) و تربیت معلم
تجربه زیسته دانشجویان رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان تهران
نظری اجمالی به : سیرتحول کارورزی در تاریخ صد ساله تربیت معلم ایران
تربیت معلم در ایران از مشروطه تا پهلوی دوم بررسی موردی علل، چگونگی وفرایند تغییر مصوبات مجلس شورای ملی: (۱۲۸۵-۱۳۲۰ ه.ش)
بررسی مقایسه ای تاثیر آموزش حضوری و غیرحضوری بر میزان یادگیری شناختی و مهارتی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان