Articles Stat:
Number of Articles: 10Number of Proceeding pages: 133
Papers View: 7591
The Second National Conference on Islamic Management Sciences, Economics and Banking
The Second National Conference on Islamic Management Sciences, Economics and Banking In date 2020-03-12 by ,دانشگاه آزاد اسلامي و دانشگاه جامع علمي كاربردي in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS The Second National Conference on Islamic Management Sciences, Economics and Banking
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in The Second National Conference on Islamic Management Sciences, Economics and Banking
بررسی تاثیر بازاریابی محتوایی بر اعتبار و شهرت برند (مورد مطالعه: شرکت بیمه ایران آذربایجان شرقی)
تعیین تاثیر عوامل مختلف ( شخصیت و شواهد ) برند بر خرید مشتریان (منطقه آزاد تجاری-صنعتی ارس)
تاثیرعوامل موثر بر وفاداری برندهای خدماتی از منظر مولفه های مدل SBL در شرکت هواپیمایی آتا
تاثیر ابزارهای نوین فن آوری اطلاعات - ارتباطات و تبلیغات در ارائه خدمات بهتر به مشتریان (مورد مطالعه: شرکت بیمه آسیا استان اردبیل)
بررسی تاثیر عدم تقارن اطلاعاتی بر رابطه بین محافظه کاری حسابداری و سرمایه گذاری در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
تاثیر عدالت اجتماعی بر موفقیت کارآفرینی زنان بر اساس مدل خودسازماندهی
رابطه نقش های منابع انسانی استراتژیک با نوآوری سازمانی با توجه به نقش میانجی تسهیم دانش (موردمطالعه: سازمان تأمین اجتماعی شهر کرمان)
بررسی تاثیر قابلیت عملکرد وب سایت ، محرکها و ریسک ادراک شده بر رضایت مشتری و تبلیغات توصیه ای( مطالعه موردی : بانک ملی استان گیلان)
بهبود عملکرد نوآوری از طریق کسب دانش با در نظر گرفتن نقش تعدیل کننده حفظ کارکنان و شیوه های مدیریت منابع انسانی (مورد مطالعه: سازمان تأمین اجتماعی شهر کرمان)
شناسایی موانع پیاده سازی مدیریت دانش با استفاده از مدل سه شاخگی و ارائه راهکارهایی جهت اجرای آن در شرکت ارتباطات زیرساخت