Articles Stat:
Number of Articles: 43Number of Proceeding pages: 404
Papers View: 8935
The first national conference of humanities explorations in management, entrepreneurship and economics and accounting
The first national conference of humanities explorations in management, entrepreneurship and economics and accounting In date 2023-06-01 by ,با همکاری مرکز آموزش علمی کاربردی سازمان مديريت صنعتی نمايندگی اردبیل in City Talesh was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS The first national conference of humanities explorations in management, entrepreneurship and economics and accounting
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in The first national conference of humanities explorations in management, entrepreneurship and economics and accounting
مروری بر عوامل خودکارآمدی منابع انسانی
مروری بر عوامل تعیین کننده سطح نگهداشت وجه نقد شرکت ها
بررسی تاثیر ارتباطات سیاسی مدیران بر مدیریت سود با توجه به نقش کیفیت کار حسابرسان مستقل و قدرت راهبری شرکتی
بررسی تاثیر اهرم های کنترل مدیریتی بر مسئولیت پذیری اجتماعی با توجه به نقش میانجی جهت گیری بازار
طراحی لباس صحنه و تاثیر ان بروی نمایش و مخاطب
مروری بر نقش بازاریابی و کارآفرینی در صنعت گردشگری
تبیین رابطه کیفیت ادراک شده، ارزش ادراک شده و اعتماد به برند بر وفاداری به برند مشتریان با تاکید بر ارزش های جمع گرایانه (مطالعه موردی: شرکت های بیمه شهرستان تالش)
شناسایی و رتبه بندی عوامل تاثیرگذار بر رضایت مشتریان (مطالعه موردی: شعب بانک قوامین شهرستان گرگان)
تبیین رابطه کیفیت ادراک شده، ارزش ادراک شده و اعتماد به برند بر وفاداری به برند مشتریان با تاکید بر ارزش های جمع گرایانه (مطالعه موردی: شرکت های بیمه شهرستان تالش)
گفتمان سازی بازاریابی سبز
نقش حاکمیت شرکتی در تعدیل پارادوکس ریسک بازده: شواهد بین کشورها
الگوی موثر بهبود عملکرد کارکنان در دانشگاه پیام نور
نقش پیوند عاطفی در نگرش برند مصرف کننده ها (مورد مطالعه: مشتریان بیمه ایران در شهر اردبیل)
تاثیر استراتژی تجاری بر هموارسازی سود تقسیمی و بهره وری سرمایه
تاثیر شبکه اجتماعی تلگرام بر درگیر سازی مشتری در برندهای پوشاک خارجی
گفتمان سازی بازاریابی اجتماعی
حسابداری منابع انسانی: مروری بر ادبیات و نظریه های مربوط
بررسی میزان به کار گیری روش های مدیریت استراتژیک منابع انسانی درشرکت های تولیدی
تکنولوژی مدرن در حسابداری
کنکاشی بر حسابداری مبتنی بر اینترنت
روش های موثر برای کاهش مالیات سازمان ها
نقش روابط عمومی، ایجاد همدلی و مشارکت اجتماعی در صنعت بیمه
تاثیر اخلاق مدیریتی بر تعهد سازمانی
بررسی تاثیر عملکرد خانه های هلال در بلایا بر توزیع منصفانه اقلام زیستی و حمایتی
بررسی تاثیر تعهد مذهبی بر بهره وری منابع انسانی با نگاه ویژه به نیروی انسانی به عنوان عامل اصلی کارآفرینی سازمانی
تاثیر بکارگیری استراتژی های مدیریت تغییر بر رفتار کارکنان (مورد مطالعه بخش اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیک)
چهارچوب بازاریابی سبز و ابزارهای آن
بررسی عوامل موثر بر درآمدهای مالیاتی کشور ایران
مطالعه اثر ریسک های مالیاتی، بر مدیریت سود
بررسی رابطه بین ریسک کل و تاب آوری مالی در شرکت های پذیرفته شده بورس اوراق بهادار تهران
بررسی رابطه بین مصرف انرژی (نفت، گاز و برق) و رشد اقتصادی در ایران طی سال های ۱۳۴۶-۱۳۸۶
بررسی نقش والدین و مسئولین مدارس در جهت کاهش مشکلات تربیتی و اخلاقی دانش اموزان مدارس ابتدایی در شهر تبریز
سوء عملکرد کارکنان مشکل آفرین، تهدیدی برای ارزش برند بانک ها
تبیین مدل انتخاب کارکنان در منابع انسانی سازمان ها
بررسی نقش ارزیابی عملکرد دولت در بهره وری سازمان ها
بررسی مولفه های هوش هیجانی کتاب فارسی پایه اول ابتدایی بر اساس دیدگاه دنیل گلمن
تحلیل عوامل موثر بر محافظه کاری شرطی در ایران
مروری بر بازاریابی و توزیع مویرگی و بررسی انواع فروشگاه ها
مروری بر استراتژی های بازاریابی و لذت از خرید
بایسته های سیاست های علمی تجاری سازی آموش عالی در برنامه هفتم توسعه
نقش پیوند شناختی در نگرش مصرف کننده ها (مورد مطالعه: مشتریان بیمه ایران)در شهر اردبیل