Articles Stat:
Number of Articles: 44Number of Proceeding pages: 343
Papers View: 97647
The 5th National and 2nd International Conference on E-Learning and E-Teaching
The 5th National and 2nd International Conference on E-Learning and E-Teaching In date 2010-12-01 by AmirKabir University,دانشگاه صنعتي اميركبير in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS The 5th National and 2nd International Conference on E-Learning and E-Teaching
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in The 5th National and 2nd International Conference on E-Learning and E-Teaching
ارائه چارچوبی جهت سازماندهی به محتوای محقق پرور و ملزومات آن درمحیط یادگیری الکترونیکی
مروری بر تجربه پنج ساله تولید محتوای الکترونیکی : از گذشته تا حال
ارزشیابی برنامه های آموزش مجازی دانشکده علوم و حدیث از دید دانشجویان و اساتید
بررسی میزان امادگی دانش اموزان دوره ی متوسطه برای بکارگیری آموزش الکترونیکی مطالعه موردی - شهرستان اسلام اباد غرب
راهکارهای ایجاد انگیزه و جذب مخاطب در طراحی برنامه یادگیری الکترونیکی املا فارسی مقطع دبستان
مدیریت پروژه های یادگیری و آموزش الکترونیکی با رویکرد استاندارد مدیریت پروژه PMBOK
استلزامات و موانع یادگیری سیار در آموزش عالی
مقایسه مهارتهای تفکر انتقادی دانش اموزان مدارس هوشمند و عادی مقطع متوسطه شهر تهران 89-88
ایجاد مشاور مجازی مبتنی بر کاوش دادههای بایگانی کارگزار وب جهت بهبود و ارتقای سیستم آموزش الکترونیکی
خوشه بندی دانشجویان در سیستم یادگیری الکترونیکی به دو روش C&R و KM و مقایسه آنها با هم
بررسی میزان تاثیر محیطهای چند رسانه ای و شبیه سازی شده ی آموزش بورس بر میزان یادگیری دانشجویان دانشگاه ایلام
افزودن امکان مشاوره همکلاسی در یک محیط یادگیری مبتنی بر وب
ضرورت و نقش آموزش الکترونیکی در ارتقا فرایندیاددهی - یادگیری دانشجویان از دیدگاه اعضا هیئت علمی دانشگاه
بررسی و تعیین اثربخشی آموزش غیررسمی الکترونیکی شهروندی و مقایسه آن با روش آموزش غیررسمی حضوری در سازمان
بررسی بازخورد سیستم Moodle در دانشگاه علم و صنعت ایران و مقایسه آن با سایر سیستم ها
ارائه چارچوبی به منظور اماده سازی و پشتیبانی از یادگیر در نظام یادگیری الکترونیکی دانشگاهی
یادگیری ترکیبی : ضرورت ها ، چالشها و راهکارها
تدوین راهبردها در حوزه آموزش الکترونیکی مطالعه موردی: دانشکده مجازی علوم حدیث
موضوع کاوی پژوهشهای یادگیری الکترونیکی در دهه 2001 تا 2010 میلادی
شناسایی عوامل کلیدی موفقیت نظام یادگیری الکترونیکی در دانشگاههای ایران
سیستم ارزیابی خودکار نقشه های مفهومی برای تشخیص افراد خبره در موضوعات تخصصی
بررسی میزان افت و پیشرفت تحصیلی در هنگام ایجاد مدارس هوشمند با استفاده از الگوریتم ژنتیک
ارزشیابی دانش یادگیرنده با استفاده از سیستم ارزیابی فازی بصورت سه مرحله ای با هدف افزایش دقت ارزیابی
سه سوسازی به مثابه امکانی برای ارتقا کیفیت پژوهشهای یادگیری الکترونیکی: مقایسه بین پژوهشهای خارجی و پژوهشهای انجام شده درایران
مقایسه تاثیر دو روش آموزش از طریق تلفن همراه و روش سخنرانی بر میزان یادگیری هنرجویان
بررسی عوامل موثر بر پذیرش یادگیری الکترونیکی تلفیقی در دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان
ارزیابی میزان امادگی مهارت اموزی الکترونیکی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور
بررسی خودکارامدی و نگرش دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان نسبت به استفادها ز رایانه
کاوشی پدیدارشناسانه در تجربه تعامل یادگیرندگان در دانشگاه مجازی
بررسی عوامل موثر بر پذیرش کتابخانه الکترونیکی
ارائه مدلی برای بکارگیری آموزش مبتنی بر بازیهای رایانه ای اجتماعی
ارائه راهکاری نوین برای بهبود تطبیق پذیری واسط های کاربر تکاملی
تدوین محتوای الکترونیکی معادلات دیفرانسیل همگن مرتبه دوم براساس جدول هدف - محتوا
بررسی تاثیر رشته تحصیلی و عنوان درس ارائه شده در سیستم های مدیریت یادگیری بریادگیری دانشجویان دانشگاههای الکترونیکی
بکارگیری بیومتریک چندگانه در راستای دستیابی به قابلیت کنترل حضور در سیستم مدیریت یادگیری
ارائه چارچوبی برای عوامل موثر در سنجش موفقیت سیستمهای یادگیری الکترونیکی
ارزشیابی فراگیران در محیط آموزش الکترونیکی با مروری بر مدل GPAM-WATA
عوامل موثر بر کیفیت یادگیری دانشجویان یادگیری الکترونیکی : موردی از دانشجویان مدیریت فناوری اطلاعات
داده کاوی سیستم آموزش به منظور فهم الگوی رفتاری دانشجویان و مدرسین
مدلیابی ساختار دانش یادگیرنده در تولید محتوای الکترونیکی معادلات دیفرانسیل مرتبه دوم
روند ها و رویکردهای یادگیری مشارکتی در محیط آموزش الکترونیکی
انتقال مفاهیم رایانه ای به روش تئاتر خلاق در محیطهای یادگیری تلفیقی
تاثیر شخصی سازی گفتار بر یادگیری یادگیرندگان در درس علوم
الگوهای طراحی آموزشی برای طراحی آموزشهای مبتنی بر وب