Articles Stat:
Number of Articles: 119Number of Proceeding pages: 1504
Papers View: 433
9th International Conference in Management & Industry
9th International Conference in Management & Industry In date 2025-06-21 by , in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: Proceedings 9th International Conference in Management & Industry
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in 9th International Conference in Management & Industry
تاثیر فناوری های نوین بر مدیریت بازرگانی و صنعت
هوش عاطفی مدیران بر درگیری شغلی کارکنان با نقش میانجی نشاط روانی
مدیریت زنجیره تامین مواد غذایی با رویکرد ایمنی و بهداشت، چالش ها و راهکارها در صنایع غذایی
بررسی تاثیر تمایز برند بر ارزش شرکت و تصویر برند با نقش میانجی گرایش بازار در کارخانه مواد لبنی پگاه
شناسایی عوامل موثر بر کسب و کارهای اینترنتی (مطالعه مورد؛ کسب و کارهای اینترنتی شهر اهواز)
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر اکوسیستم کارآفرینی (مطالعه موردی:شرکت های کوچک و متوسط)
بررسی تاثیر برندسازی شخصی، رسانه اجتماعی و تبلیغات کلامی بر تصمیم به خرید در فروشگاه عسل رامه
روانشناسی محیطی و طراحی فضاهای باز معاصر: رابطه ی ذهن، ادراک و معماری در دوران مدرن
Geopolitical Instability and Urban Resilience: Architectural and Planning Responses to Global Uncertainty
تاثیر یکپارچگی زنجیره تامین بر چابکی زنجیره تامین و عملکرد صادراتی با تاکید بر نوآوری، پاسخگویی و شایستگی( مورد مطالعه: شرکت های صادراتی استان گیلان)
مرور سیستماتیک بر نقش سفر مشتری در دوره متاورس
مدیریت ریسک کوانتومی در پروژه های مالی صنعت برق
پیش بینی و تشخیص فرصت های کارآفرینی در حوزه آموزش عالی
مدیریت کلاس های پرجمعیت
مدیریت بهداشت و انضباط در بین دانش آموزان ابتدایی
مدیریت و کنترل خشم دانش آموزان
مدیریت کلاس های چندپایه: چالش ها و مزایا
کاربرد هوش مصنوعی در فرآیندهای استخدام و ارزیابی عملکرد منابع انسانی
تحلیل و شناسایی عوامل پویایی انگیزش کارکنان در سازمان های هیبریدی با استفاده از FCM
مدل سازی ذهنی رابطه هوش مصنوعی و پذیرش فناوری های نوین در سیستم های حسابداری با استفاده از نگاشت فازی
شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر ساختار ذهنی تحلیل گران بازار فارکس در مواجهه با سیگنال های متناقض با استفاده از نگاشت شناختی فازی (FCM): یک رویکرد MBA-محور در تصمیم سازی مالی
بررسی علل و پیامدهای ترک شغل پنهان در سازمان های دولتی با استفاده از نقشه های شناختی فازی
به سوی زیست بوم های کارآفرینی مبتنی بر هوش مصنوعی: تحلیلی چند بعدی، مبتنی بر فناوری، حکمرانی و آینده نگاری
به سوی زیست بوم های کارآفرینی مبتنی بر هوش مصنوعی: تحلیلی چند بعدی، مبتنی بر فناوری، حکمرانی و آینده نگاری
تاثیر ناترازی انرژی بر کارکرد زنجیره تامین
بهینه سازی اقتصادی و پایدارزنجیره تامین پتروشیمی ایران با استفاده از فناوری هوش مصنوعی:کاهش هزینه تولید، افزایش سود صادراتی و مدیریت تعرفه های ورودی در شرایط تحریم
بررسی تاثیر رهبری دیجیتال و سواد دیجیتال بر عملکرد سازمان با نقش میانجی انگیزه شغلی در آموزش و پرورش عشایر خوزستان
تاثیر مسئولیت اجتماعی و فاکتورهای بازاریابی بر فعالیت های بازاریابی ورزشی
نیازسنجی و اولویت بندی چالش ها و محورهای پژوهش های کاربردی تقاضا محور (مطالعه موردی سازمان آب و برق خوزستان)
شناسایی و تحلیل موانع توسعه گردشگری در مناطق روستایی ولایت هرات (مطالعه موردی: روستاهای قلعه شربت و خواجه چهارشنبه)
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر مبارزه با آشفتگی سازمانی در سازمان صدا و سیما تهران
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر بار آلوستاتیک پرستاران در بیمارستان میلاد شهر تهران
تاثیر خدمات نوین بانکی در جذب مشتری و افزایش کارایی سیستم بانکی (مطالعه موردی بانک های مسکن شهرستان ابهر)
استراتژی بازاریابی از طریق اینفلوئنسرها: همرنگی، رفتار هم آفرینی ارزش مشتری و قصد خرید
مدیریت کارخانه هوشمند مبتنی بر داده: کنترل کیفیت هوشمندانه
کاهش ریسک و بهبود کیفیت در تولید لوازم خانگی با بهره گیری از تحلیل FMEA و RPN
شناسایی و رتبه بندی استراتژیهای قیمتگذاری تابلوهای هنری با استفاده از تکنیک تصمیمگیری چند شاخصه فازی
شناسایی عوامل موثر در تعیین بازارهای هدف مناسب (مطالعه موردی: بانک قرض الحسنه مهر ایران استان مازندران)
بکارگیری مدل مسیریابی حمل و نقل دو طبقه ای چند کالایی با استفاده از پنجره زمانی
رهبری آموزشی در عصر تحول دیجیتال: مهارت های مدیران مدارس برای هدایت تعلیم و تربیت در فضای هوش مصنوعی
تاثیر فرهنگ سازمانی و سبک رهبری بر مدیریت دانش و کارایی (مورد مطالعه: علوم پزشکی استان مازندران)
نقش میانجی انحراف اخلاقی در رابطه عدالت سازمانی با قصد رفتار انحرافی در مسائل ایمنی سازمان (مورد مطالعه: شرکت گل گهرسیرجان)
انتخاب بهترین الگوی تصمیم گیری بر اساس شرایط داخلی و بحران کشور با رویکردی استراتژیک
استانداردهای بین المللی کیفیت و نقش آنها در انطباق و تصدیق عملکرد سازمانی
تکامل مفاهیم هزینه یابی کیفیت در زنجیره تامین نوین
نقش مهندسی سیستم ها در تصمیم گیری استراتژیک
مدیریت ریسک های اجتماعی در زنجیره تامین: تحلیل نظام مند پیامدها و راهکارهای پایدار
بررسی تاثیر فلات زدگی شغلی و فرسودگی شغلی بر ادراک کارکنان از عدالت سازمانی (مورد مطالعه: معلمان مقطع ابتدایی شهرستان پیشوا)
بهینه سازی برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات ماشین آلات صنعتی با استفاده از PSO الگوریتم
مروری بر مفهوم گهواره تا گهواره در مدیریت پایدار و اقتصاد چرخشی
بررسی نقش رتبه اعتباری، تغییر قیمت سهام و دارایی ها در تعیین نسبت تغییرات سرمایه شرکت آرزو خسروانی*
ارزیابی ارتباط میان ساختار سرمایه، کارایی مالی و تصمیمات سود تقسیمی
کاربرد EVM در مدیریت و کنترل هزینه در پروژه
Digital supply chain and its role in sustainable production
نقش مدیریت دانش در بهبود بهره وری پروژه های ساخت وساز
بررسی تاثیر عشق به برند بر شخصیت و تبلیغات دهان به دهان با رویکرد تصویر برند بانک سپه استان مازندران
انتخاب تامین کننده گان در شرکت چشمه سار شیراز(کیترینگ صنعتی کرنج) با استفاده از روش های تصمیم گیری چند معیاره در شرایط فازی
ظرفیت نوآور و بررسی تاثیر مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر آن(مطالعات موری: شرکت های دانش بنیان دانشگاه شیراز)
نوآوری در طراحی و دوخت با رویکردی به صنعت پوشاک پایدار
بررسی و اولویتبندی استراتژیهای کارت امتیازی متوازن در بانک مسکن استان مازندران
طراحی سیستم مدیریت یکپارچه شیرابه با رویکرد اقتصاد چرخشی در صنعت پسماند
مطالعه و بررسی عوامل موثر بر استقرار اثر بخش مدیریت منابع انسانی الکترونیک در شهرداری آمل
سنجش تاثیرپذیری مهارتهای ارتباطی از چابکی سازمانی با نقش میانجی هوش سازمانی (OI)
پایش نقش هویت سازمانی (OI) در تاثیر هوش مصنوعی (AI) بر بهبود مشارکت (IP) کارکنان
نقش میانجی رفاه شغلی بر رابطه بین حمایت سازمانی ادراک شده و تعهد شغلی معلمان (مورد مطالعه: معلمان مقطع ابتدایی شهرستان بابلسر)
احصاء و رتبه بندی عوامل موثر بر خرید آنلاین پوشاک در ایران
بررسی رابطه بین احساسات، هویت حرفه ای و آموزش خلاقیت با نقش واسطه ای هوش هیجانی در مدیران مدارس شهرستان ساری
اثر تعدیل کننده تاب آوری بر رابطه بین خود رهبری و رفتار کاری نوآورانه (مورد مطالعه: شرکت برق منطقه ای استان مازندران شهرستان ساری)
مروری بر درماندگی مالی شرکت ها
بررسی نظریات پیرامون دژاوو و خواب های صادقه
ارائه مدل هوشمندسازی بازار رقابتی با رویکرد ارتقاء قابلیتهای بازاریابی الکترونیکی و تاثیر آن بر عملکرد تجاری شرکت های بیمه فعال در حیطه بیمه های زندگی (مورد مطالعه: بیمه ایران)
طراحی و ساخت سیستم تشخیص و عیب یابی خودرو سواری بانوان با استفاده از هوش مصنوعی
بررسی چالش ها و فرصت های پیاده سازی E CRM در کسب و کارهای کوچک
عوامل موثر بر بهبود عملکرد استراتژیک سازمان (مورد مطالعه: سازمان های دولتی)
مدیریت ریسک با استفاده از ابزارهای مشتقات مالی
بررسی فرآیندهای مدیریت نوآوری و فناوری در صنعت علوم زیستی
شخصی سازی بازاریابی با هوش مصنوعی: نگاهی به استراتژی های آمازون در تجارت الکترونیک و تاثیر آن بر تجربه مشتری
ارائه الگوی بازاریابی رابطه مند مبتنی بر هوش مصنوعی جهت نگهداشت مشتریان در صنعت بانکداری
نقش میانجی بی حسی سازمانی در رابطه بین تجلی صفات تاریک شخصیت مدیران و قصد ترک شغل کارکنان
ارائه مدلی از استراتژی بازاریابی در صنعت برق با استفاده از رویکرد تصمیم گیری چند معیاره در محیط فازی
بررسی الگوهای فراگیر صعودی و نزولی جهت پیش بینی قیمت در بازار مالی
حقوق مالکیت فکری در استارتاپ های بیوتکنولوژی
بررسی تاثیر گرایش به بازار محیطی پایدار بر عملکرد صادراتی شرکت با میانجیگری منابع، ظرفیتهای صادراتی سبز و استراتژی بازاریابی سبز ،(مورد مطالعه: شرکت جنرال استیل)
ضرورت راه اندازی کسب و کارهای دانش بنیان برای اقشار نیازمند
بررسی نقش بوروکراسی بر اقتصاد(مرور سیستماتیک)
تبیین مدل کیفی هوش استراتژیک با روش فراترکیب
شناسایی و اولویت بندی نیازهای گردشگران شهر همدان بر اساس مدل کانو
نقش فن آوری اطلاعات در تقویت فرآیند های شناختی
بررسی تاثیر بدبینی سازمانی بر فرسودگی شغلی کارکنان با نقش واسطه ای سکوت سازمانی
The impact of strategic management on the environmental implementation of sustainable development
تحلیل عوامل موثر بر صادرات غیرنفتی: مطالعه موردی صنایع دستی
بررسی تاثیر تکنولوژی های نوین بر صنعت بازاریابی صنایع دستی و تاثیر آن بر رفتار مصرف کننده
تاثیر استراتژی صادرات بر عملکرد شرکتهای بزرگ تولیدی صادراتی
اهمیت مهندسی ارزش در طراحی و ساخت وساز پروژه های ساختمانی
تدوین استراتژی های شرکت با هوش مصنوعی
نقش پایداری و مسئولیت اجتماعی در تصمیمات خرید مصرف کنندگان: مطالعه ای بر برندهای جهانی در دوران پساکرونا
تاثیر هوش مصنوعی بر استراتژی های بازاریابی: تحلیل تطبیقی مدل های تصمیم گیری مشتری در بازارهای دیجیتال
چالش های نوین صنعت
چالش های نوظهور در زمینه مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست در صنایع پتروشیمی و راهکارها
مدیریت تغییر در عصر تحول دیجیتال: چالش ها و راهکارها برای سازمان های سنتی در مواجهه با فناوری های نوظهور
چارچوب پیاده سازی استراتژی در بیمارستان (مطالعه موردی: مرکز آموزشی درمانی شفا در استان کرمان)
Strategic AI Integration in Modern Human Resource Functions
تحلیل نقش اتحادهای استراتژیک در تسریع رشد کسب و کارهای کوچک و متوسط (SMEs)
تصمیمگیری در مدیریت؛ کلید رهبری موثر برای جلوگیری از فروپاشی سازمانی
تاثیر مدیریت دانش و قابلیت های پویا بر عملکرد سازمان از طریق متغیر میانجی مزیت رقابتی پایدار
بررسی تاثیر آمادگی تغییر و چابکی سازمانی بر عملکرد نوآوری مبتنی بر ارزش عمومی با نقش تعدیل کننده ساختار سازمانی، (مورد مطالعه: وزارت بهداشت)
بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر عملکرد صادرات با نقش میانجی نوآوری، ظرفیت بازاریابی بین المللی و نقش تعدیلگر پذیرش فناوری های دیجیتال
تاثیر کانالهای توزیع، تبلیغات رسانه های اینترنتی بر وفاداری به برند و تبلیغات کلامی با میانجی گری عشق به برند(مورد مطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا)
تاثیر تبلیغات کلامی الکترونیکی بر قصد خرید آنلاین با نقش میانجی ارزشمند بودن و تطبیق پذیری اطلاعات (مطالعه موردی: فروشگاه مدیسه)
شناسایی و اولویت بندی استراتژی ها برای غلبه بر موانع اجرای زنجیره تامین دیجیتال با استفاده از روش ترکیبی DNP فازی در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران
نقش همسویی استراتژیک کسب و کار با فناوری اطلاعات در سازمانها
تقابل فاصله میان تحقیق و عمل در مدیریت منابع انسانی مدرن
تاثیر تجربه لذت بخش خدمات آنلاین بر قصد خرید در آینده با میانجی گری رضایتمندی مشتریان و تعدیلگری خرید اینترنتی (مورد مطالعه:بانک پاسارگاد)
نوآوری محصول برقابلیت های بازاریابی و عملکرد مالی با نقش میانجی مزیت رقابتی (مورد مطالعه:بانک پاسارگاد)
مدل مدیریت موجودی پویای چندمرحله ای برای شرکت های حمل ونقل با چند نوع مختلف وسیله نقلیه
تاثیر استفاده از رسانه های اجتماعی بر فعالیت کارآفرینی با نقش میانجی شبکه اجتماعی آفلاین و نقش تعدیلگری اعتماد داشتن در فروشگاه دیجی کالا
بررسی تاثیر قابلیت مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی بر نگهداری مشتری با میانجیگری تجربه خوشایند مشتری ( مورد مطالعه:شرکت اسنوا)
نقش تامین به موقع موجودی در مدیریت بهداشت و درمان
تاثیر چابکی شرکت بر عملکرد نوآوری دیجیتال با میانجیگری قابلیت دیجیتال و تعدیلگری حمایت مدیران عالی در شرکت همراه اول