Articles Stat:
Number of Articles: 65Number of Proceeding pages: 837
Papers View: 2012
10th International Conference on Management, Tourism and Technology
10th International Conference on Management, Tourism and Technology In date 2025-05-21 by , in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: Proceedings 10th International Conference on Management, Tourism and Technology
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in 10th International Conference on Management, Tourism and Technology
مطالعه تاثیر استراتژی نوآوری، ظرفیت جذب و نوآوری باز بر عملکرد SME
کلان داده ها و بازاریابی گردشگری
تحقیقات بازاریابی محصولات گردشگری (موردی:استان خوزستان)
ارتباطات میان فرهنگی بین المللی
بهره گیری از بازی سازی (گیمیفیکیشن) در مدیریت کلاس درس
اقدام پژوهی درمورد حل مشکلات املا
بررسی تاثیر ابعاد جهت گیری بازار بر نوآوری کسب و کارهای آنلاین با نقش تعدیل گر یکپارچه سازی اطلاعات بازار؛ مورد مطالعه: دیجی کالا
ترسیم نقشه علم حوزه بازاریابی داخلی بر اساس مقالات نمایه شده در پایگاه علمی SCOPUS
مطالعات علم سنجی: مزیت رقابتی پایدار بر اساس مقالات نمایه شده در پایگاه علمی SCOPUS
بررسی تاثیر مسیولیت اجتماعی بر رفتار شهروندی سازمانی و عملکرد وظیفه ای با نقش میانجی هویت سازمانی
تحلیل نقش فناوری های اطلاعات و ارتباطات (ICT) در مکان یابی زیرساخت های گردشگری: فرصت ها، چالش ها و رویکردهای نوین
معیارهای مکانیابی هتل ها: چهارچوبی جامع در حوزه گردشگری
بررسی تاثیر ارتباطات رسانه های اجتماعی سازمان های بازاریابی مقصد و ارتباطات رسانه های اجتماعی توسط گردشگران بر تصویر مقصد و اگاهی برند و تاثیر آن برکیفیت ادراکی مقصد ودرگیری برند با مقصد و وفاداری به مقصد
تحلیل رابطه هوش هیجانی، کار هیجانی، حمایت سازمانی ادراک شده و رضایت شغلی در قالب یک مدل میانجی گری تعدیل شده
مطالعات علم سنجی: فرهنگ شهروندی بر اساس مقالات نمایه شده در پایگاه علمی WEB OF SCIENCE
مقایسه رضایت مسافران نوروزی و شهروندان شیراز از خدمات و فعالیت های شهرداری در نوروز ۱۴۰۳
ارزیابی مسافران نوروزی از خدمات و فعالیتهای شهرداری شیراز در سال ۱۴۰۳
رضایت شهروندان شهر شیراز از خدمات و فعالیت های شهرداری در نوروز ۱۴۰۳
پیشنهاد مقاصد گردشگری مبتنی بر ویژگی های دموگرافیک با استفاده از شبکه های عصبی و سیستم های نوین
نقش تکنولوژی و فناوریهای نوین در تحول، توسعه و ارتقاء کیفی در صنعت فرش
بررسی نقش هوش مصنوعی در تحول صنعت گردشگری بین المللی: از تحلیل احساسات تا پیش بینی تقاضا – مطالعه موردی هتل های زنجیره ای ماریوت
تحلیل راهبردی فرصت ها و تهدیدهای توسعه صنعت گردشگری در شهر هرات بر اساس مدل SWOT
بازمهندسی فرآیندهای فروش محصول با تاکید بر کوچینگ بازاریابی دیجیتال
مروری بر تاثیرات شخصیت برند در ارتقاء ترجیحات مصرفکننده و وفاداری مشتریان
تاثیر نوآوری در رویههای منابع انسانی و ظرفیتهای نوآوری بر عملکرد شرکت های دانشبنیان با نقش میانجی
بررسی تاثیر ارزش ادراک شده و تحویل به موقع کالا بر قصد خرید مجدد با نقش میانجی رضایت از خرید آنلاین
گردشگری ترمیمی پس از فقدان های عاطفی: تحلیل نقش سفر در بازسازی روانی و معنوی افراد پس از طلاق و مرگ عزیزان
کاربردهای اینترنت اشیا در مدیریت زنجیره تامین پایدار
تاثیر رفتار کارافرینانه بر نوآوری کسب و کار
بررسی تاثیرات طراحی فضاهای عمومی، هنر و خوشنویسی بر تعاملات اجتماعی و جذب گردشگران در خاورمیانه
چالش ها و فرصت های مدیریت گردشگری در عصر پساکرونا در ایران
نقش فناوری های کوانتومی، هایپرسونیک و فضایی در تغییر موازنه قدرت نظامی
پدافند سایبری صنعتی (ICS Security) در تاسیسات حیاتی و زیرساخت های انرژی
هوش مصنوعی در میدان نبرد آینده: فرصت ها، چالش ها و ملاحظات اخلاقی
تاب آوری زنجیره تامین دفاعی: استقلال راهبردی در عصر وابستگی متقابل جهانی
بررسی بهینه سازی مسیر حرکت خودرو با استفاده از روش حساب تغییرات
بررسی تاثیر مشارکت مدیریت ارشد بر عملکرد بازاریابی شرکت های B۲B با توجه به نقش متغیرهای میانجی و تعدیلگر همسان سازی رسانه های اجتماعی و ظرفیت جذب (مورد مطالعه شرکت های تولید نرم افزار حسابداری و CRM)
بررسی افتخار سازمانی در آموزش و پرورش: مطالعه مروری
تحلیل زمانی از رابطه بین نااطمینانی اقتصادی و توسعه گردشگری در شهر شیراز
طراحی الگوی هوبریس رهبری در سازمان های دولتی
مرور نظاممند مطالعات در زمینه اهمیت بازاریابی گردشگری سلامت در ایران
بررسی تاثیر نوآوری سازمانی و یادگیری سازمانی بر عملکرد صادرات سرامیک در حوزه خلیج فارس با توجه به نقش تعدیل گر نهادهای غیر رسمی
طراحی مدل غرور سازمانی در سازمان های دولتی
شناسایی و تحلیل پیامدهای غرور سازمانی منابع انسانی با رویکرد نگاشت فازی
طراحی نگاشت فازی شاخص ها و پیامدهای تله شایستگی مدیران
شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر بروز رهبری خودشیفته در سازمانهای دولتی با روش FCM
کاربرد داده های آنی در مدیریت هوشمند مقاصد گردشگری پویا: طراحی چارچوبی برای تصمیم گیری سریع و موثر
Large Language Models for Personalized Smart Tourism Recommendations in Iran
بازاندیشی در سیاست گذاری گردشگری کودک محور با تاکید بر نقش تجربه کودک در تحقق توسعه پایدار
طراحی الگوی تحول استراتژیک دانشگاه های ایران به دانشگاه های کارآفرین نسل سوم: الزامات ساختاری، فرهنگی و حکمرانی قانونی
تاثیر تبلیغات و بازاریابی در جذب گردشگری
بررسی مولفه های تاثیرگذار در جذب گردشگری روستایی با رویکرد توسعه پایدار
بررسی تاثیر استفاده از فناوری های هوش مصنوعی (AI) برای آموزش و بهبود کارایی کارکنان
پرورش انسان در کالبد کودک: تلفیق بازی،احساس و معنا در یادگیری پیش دبستانی
کاربرد هوش مصنوعی در توسعه زیرساخت های گردشگری شهری با رویکرد برنامه ریزی پایدار
تحلیل اثر برند کارفرمایی بر درآمدزایی در صنعت هتلداری
چالش های مدیریت مدرسه در عصر یادگیری هیبریدی
بررسی تاثیر بازاریابی نوآورانه بر جذب و نگهداری مشتریان بانک مسکن با تاکید بر نقش میانجی توسعه کانال های ارتباط با مشتری
The Strategic Influence of Hotel Branding on Destination Loyalty: A Study on Hotels in Tehran
جایگاه جمهوری اسلامی ایران در شاخص ایمنی و امنیت در مقایسه با دو کشور همسایه امارات متحده عربی و سلطان نشین عمان در سال های ۲۰۱۵، ۲۰۱۷، ۲۰۱۹ و ۲۰۲۳
مدیریت سبز
تاثیر سبک های رهبری و زمینه های فرهنگی بر عملکرد کارکنان: مطالعه ای در بخش بانکی سیرالئون
راهبردهای موثر در برگزاری نمایشگاه های تخصصی گردشگری
کارآفرینی در اکوتوریسم
بررسی تجربیات بیماران خارجی در گردشگری درمانی ایران: یک مطالعه کیفی بر اساس مصاحبه های عمیق