Articles Stat:
Number of Articles: 79Number of Proceeding pages: 1058
Papers View: 11672
The 4th international conference of psychology, educational sciences, social and cultural studies
The 4th international conference of psychology, educational sciences, social and cultural studies In date 2024-03-16 by ,مرکز همایش ها و کنفرانس های فرازاندیشان بوعلی سینا in City Hamadan was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS The 4th international conference of psychology, educational sciences, social and cultural studies
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in The 4th international conference of psychology, educational sciences, social and cultural studies
بررسی و مقایسه میزان استرس و اضطراب بین معلمان مدارس استثنایی و عادی
ارزشیابی و سنجش اثربخشی برنامه مداخله در خانواده به منظور کاهش طلاق بهزیستی طی ۵ سال گذشته در شهر مشهد
بیش بینی ایده پردازی خودکشی نوجوانان براساس میزان دینداری، سبک های هویت و معنای زندگی
راهکارهای مدیریت خشم در روابط زوجین از دیدگاه روانشناسی و اسلام
خردورزی انتقادی یا انتقاد از خردورزی
بررسی نقش آسیب های فضای مجازی برکودکا ن وشیوه فرزند پروری والدین
بررسی رابطه بین ویژگی های شخصیت با انگیزه پیشرفت وعزت نفس در دانشجویان روانشناسی کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی خرم آباد
رابطهی بین حمایت های اجتماعی و تاثیر آن بر عملکرد شناختی و رفتاری کودکان ADHD
بررسی فرایند رمزگردانی در گویشوران دوزبانه در بافت اجتماعی
بررسی اختلالات ساخت واژی در مبتلا یان به زبانپریشی بروکا
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه سواد رسانه آنلاین دیجیتال (DOMLA) در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
بررسی جایگاه زن در فرهنگ کهن بلوچستان
بررسی رابطه بین خودشیفتگی و احترام به بدن در ویرایش سلفی در سایت های شبکه اجتماعی
ارزیابی نقش میانجی آشفتگی روان شناختی در پیش بینی تعارضات زناشویی بر اساس صفات تاریک شخصیت
تاثیر سبک زندگی بر تعارضات زناشویی زوجین با نقش میانجی آشفتگی روانی
The Effect of attachment styles on Children's social development
بررسی رابطه احساس انسجام، هوش معنوی و سبک های هویت با خودکارآمدی پرستاران اعصاب و روان مشهد
رابطه اع تیاد به شبکه های اجتماعی با ملال در دانش آموزان متوسطه دوم شهر تهران
تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه نهم (دوره اول متوسطه)
بررسی رابطه بین مهارتهای اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دان شآموزان دختر پایه اول ابتدایی شهر مشهد
تعلیم و تربیت از منظر امام علی (ع) در منابع نهج البلاغه، غررالحکم و دررالکلم
مقایسه اثربخشی تدریس ریاضی با روش سنتی و روش جیگ ساو بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی
تحلیل ارتباطی سنت رضوی از مدینه النبی تا مرو براساس مدل هارولد لاسول
بررسی کتاب های ریاضی شش پایه دبستان به روش جورج پولیا
بررسی نقش پیش بینی کنندگی کنترل منفی بافی، احساس انسجام روانی و سلامت اجتماعی در افسردگی مادران کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم
بررسی رابطه بین شادکامی و سلامت روانی در دانشجویان
ریشه های تئوریک و چشم اندازهای روابط عمومی
اثر بخشی بازتوانی شناختی رایانه یار بر بهبود حافظه کاری در کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی
بررسی ارتبا ط بین ابراز وجود وهوش هیجانی در دانشجویان
مقایسه برنامه ریزی در دانش آموزان با و بدون اختلال های یادگیری
مقایسه خودت نظیمی و حافظه کلامی در دانش آموزان با و بدون اختلال های یادگیری
رابطه بین اعتیاد به فضای مجازی و بروز پرخاشگری در دانش آموزان شهر تهران
بررسی نقش راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در پیش بینی سبک های تصمیم گیری دانش آموزان متوسطه دوم شهر تهران
نقش مربیان امور تربیتی در آموزش و پرورش
بررسی تغییرات شناختی و توانایی فکری در نوجوانان و جوانان
بررسی مطالعه روانشناسی شناختی در ارتباط با هوش مصنوعی
عوامل جامعه شناختی در کاهش فرزندآوری در ایران
بررسی تاثیر پارانویید بر روابط زناشویی
طراحی بسته ترکیبی آموزشی- مداخله ای مبتنی بر بازی درمانی و قصه درمانی و ارزیابی اثربخشی آن بر تعامل اجتماعی در کودکان مبتلا به اختلالات طیف اتیسم
تاثیرات توانایی های فراشناختی بر عملکرد تحصیلی و مشکلات روانی دانش آموزا ن
نقش دین گریزی در افسردگی دانشجویان دانشگاه پیام نور
پش بینی اعتیاد به تلفن همراه بر اساس احساس تنهایی در دانش آموزان مدارس متوسطه دوره دوم شهرستان اهر
مقایسه ی تصویر بدنی و رضایت زناشویی در بین زنان یائسه و غیر یائسه متاهل در شهر تبریز
انواع طب و اثر بخشی آن در پیشرفت سبک زندگی نسل نو
ارائه مدل ساختاری افسردگی بر اساس طرحواره های ناسازگار با میانجی گری ویژگی های شخصیت در دانشجویان
بررسی علل، شناسایی، و مداخله در اختلالات یادگیری
راهکارهای مدیریت استرس و اضطراب در دانش آموزا ن
روش های نوین آموزشی و گامی به سوی آینده
طراحی محیط های مناسب جهت یادگیری موثر دانش آموزا ن
عوامل موثر و راهکارهای افزایش تطابق و پیشرفت تحصیلی
تاثیر آموزش مهارت های تاب آوری بر کیفیت زندگی جوانان
تاثیر مشارکت والدین درفرایند کیفیت آموزش وپیشرفت تحصیلی فرزندان
چگونگی راه های مقابله با ترس و اضطراب دانش آموزان
اثربخشی روایت درمانی بر شادکامی مادران با کودکان دارا ی اختلال نقص توجه و بیش فعالی
اثر بخشی تشویق و بررسی نحوه انجام آن در افزایش میزان یادگیری دانش آموزان
آموزش و پرورش در دوره ی پیش از دبستان
ارزشیابی توصیفی
نقش خانواده در گرایش نوجوانان به اعتیاد
تاثیر تکنولوژی های آموزشی در آموزش و پرورش
روانشناسی عمومی
تحلیل تغییر کتب درسی مقطع ابتدایی و تاثیر آن بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان (مطالعه موردی کتاب فارسی سال چهارم و ششم ابتدایی)
بررسی رابطه خودکارآمدی با پیشرف ت تحصیلی با نقش میانجی گری عزت نفس دانش آموزان (مورد مطالعه: دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی ناحیه ۵ شهر مشهد)
بررسی رابطه مهارت های فراشناخت؛ مهارت های زندگی، مدیریت بدن با هویت بریکولاژ با نقش واسطه ای نیازهای مازلو در دانشجویان
تاثیر روانشناسی شادی و خوشبختی بر بهبود سلامت روانی
اثر بخشی درمان میتنی بر پذیرش و تعهد بر روابط بین فردی در افراد بزرگسال مبتلا به اختلال بیش فعالی و نقص توجه (ADHD)
اثر بخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کیفیت زندگی و خود کار امدی در افراد بزرگسال مبتلا به اختلال بیش فعالی و نقص توجه (ADHD)
اثر بخشی رفتار درمانی دیالکتیک بر خود کار امدی در افراد بزرگسال مبتلا به اختلال بیش فعالی و نقص توجه (ADHD)
اثر بخشی رفتار درمانی دیالکتیک بر کیفیت زندگی و روابط بین فردی در افراد بزرگسال مبتلا به اختلال بیش فعالی و نقص توجه (ADHD)
اثر بخشی رفتار درمانی دیالکتیک بر تنظیم هیجان و کاهش نشانه ها در افراد بزرگسال مبتلا به اختلال بیش فعالی و نقص توجه (ADHD)
اثر بخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تنظیم هیجان و کاهش نشانه ها در افراد بزرگسال مبتلا به اختلال بیشفعالی و نقص توجه (ADHD)
بررسی وضعیت و مقایسه اضطراب و افسردگی در دو جنس و مناطق دانش آموزان استان کل زنجان
درس پژوهی: آموزش نماد یک و دو درس ریاضی اول دبستان
بررسی تاثیر خوردن صبحانه بر عملکرد تحصیلی
چگونه توانستم مشکل قرینه نویسی دانش آموزم علی در پایه دوم برطرف کنم؟
نظریه ویگوتسکی و زبان
چگونه توانستیم اختلال اضطراب جدایی سارینا دانش آموز پایه چهارم را کاهش دهیم؟
بهبود مهارت املا نویسی از طریق رویکرد ادراکی -حرکتی کپارت
تاثیر آموزش مولفه های هوش موفق استرنبرگ بر افزایش خلاقیت کودکا ن
برنامه ریزی آموزشی