Articles Stat:
Number of Articles: 38Number of Proceeding pages: 600
Papers View: 10096
18th International Conference on Management, World Trade, Economics, Finance and Social Sciences
18th International Conference on Management, World Trade, Economics, Finance and Social Sciences In date 2025-05-21 by ,همایش آروین البرز was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: Proceedings 18th International Conference on Management, World Trade, Economics, Finance and Social Sciences
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in 18th International Conference on Management, World Trade, Economics, Finance and Social Sciences
اثر هوش فرهنگی زنان متاهل بر ارتباطات موفق خانوادگی در شهر کرج
The Future of FinTech: A New Phenomenon in the Financial Services Market
هوش شرافت رهبران سازمانی و اهمیت آن در محیط کار
بررسی رابطه سبک های رهبری و اثر بخشی مدیریتی در استانداری فارس
بررسی مولفه های موثر شبکه های ارتباطی گسترده مبتنی بر روابط انگیزشی بر عملکرد کارکنان
بررسی نقش خودکارآمدی، احساس مسئولیت برای تغییر و اعتماد به نوع مدیریت در رابطه بین تغییرگرایی در سیستم مدیریت و کنشگرایی فردی
تاثیر شبکه های ارتباطی گسترده مبتنی بر روابط انگیزشی در عملکرد کارکنان
بررسی عوامل موثر بر کنشگرایی فردی در میان کارکنان استانداری فارس
ضریب شرافت کارکنان و اهمیت آن در سازمان ها
تاثیر تغییرگرایی در سیستم مدیریت منابع انسانی بر خودکارآمدی، احساس مسئولیت برای تغییر و اعتماد به نوع مدیریت
تاثیر سبک های رهبری تحول آفرین و تبادلی براثربخشی مدیریت با توجه به نقش میانجی اخلاق کاری اسلامی
بررسی تاثیر سیاست پولی بر تغییرات نرخ ارز در ایران
گیمیفیکیشن و تاثیر آن بر رفتار مصرف کننده در بازارهای مدرن
شناسایی و اولویت بندی موانع اجرای استراتژی های بازاریابی در شرکت های صنایع غذائی استان گیلان
The Role Of Accounting In Determining The True Value Of Digital Assets And Related Technologies Such As Cryptography And Blockchain
ارائه الگوی چالش ها و فرصت های تغییر نقش حسابداران در عصر هوش مصنوعی
استراتژی های موثر برای تجاری سازی محصولات دارویی و فرآورده های پیشرفته
تحلیل نقش برندسازی در جلب سرمایه گذاری جسورانه در استارتاپ های ایرانی: رویکردی نظری مبتنی بر مطالعات کتابخانه ای
کاربرد مدل های قیمت گذاری پویا در بازاریابی بین المللی کالاهای کشاورزی صادراتی (خرما و زعفران)
تامین مالی بنگاه ها از طریق نهادهای واسط (SPV)
اهمیت مدیریت ناترازی مرکب در اقتصاد و تاثیر آن بر صنعت بانکداری ایران
تاثیر عوامل فرهنگی بر واکنش مشتریان آنلاین به بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی
بررسی حسب درآمد درصد های تجمعی بر عوامل تولید سرمایه مالی و مادی بودجه موسسه مورد رسیدگی
بررسی محدود اجتماعی قانون حداکثر درآمد ممکن بر تجارت سود آور کار موسسه
بررسی تجربه به یک تکنولوژیکی جدید که بازده حداکثر رساندن درآمد ممکن اندازه پیشرفت مستقیم منابع به رشد بالاتر تولید اثر رشد موجودی سرمایه
بررسی احساس رشد سریع اقتصادی بر حسب درصد توزیع درآمد شخصی صاحبان منابع تولید
بررسی عرضه و تقاضای کار توزیع درآمد بسیار زیاد پیچیدگی تولید بر رشد سریع برخی برآوردهای توزیع درآمد حسابداری
بررسی عرضه و تقاضای کار دستمزد بازار بر برخی برآوردهای توزیع درآمد
راهبردهای تحول آفرین بازاریابی برای MSMEها: بهره گیری نوآورانه از رسانه های اجتماعی در عصر ارتباطات هوشمند
Revolutionizing Mining Operations in Iran through Private ۵G Connectivity
شناسایی الزامات اعتماد عمومی برسازمان های دولتی یا مدیریت دولتی
شناسایی زمینه ها و راهبردهای حکمرانی هوشمند
مدل توسعه رهبری و برنامه ریزی جانشین پروری در سازمان های دولتی
تبیین نقش جامعه مدنی در تدوین و اجرای سیاست های بخش عمومی
شناسایی راهبردها و پیامد های کوچک سازی در سازمان های دولتی
واکاوی روایت های کارکنان سازمان های دولتی درباره تجربه کار در محیط های دیوانسالاری
شناسایی شیوه های حمایتی دولت در توسعه استارت آپ ها: مرور نظام مند با روش تحلیل مضمون
تحلیل سیاست های فرهنگی و اجتماعی شهرداری ها و تاثیر آن بر بهبود کیفیت زندگی شهری: مطالعه مروری نظام مند با رویکرد تحلیل مضمون