Articles Stat:
Number of Articles: 38Number of Proceeding pages: 551
Papers View: 91350
4th Conference on Insurance Business
4th Conference on Insurance Business In date 2011-10-19 by ,مركز توسعه كسب و كار صنعت بيمه in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS 4th Conference on Insurance Business
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in 4th Conference on Insurance Business
بازاریابی و فروش حرفه ای بیمه های عمردرایران
شناسایی و رتبه بندی شاخصهایآمیخته بازاریابی بیمه عمر با استفاده از مدل 4c,4p
بررسی عوامل حیاتی موفقیت در صنعت بیمه کشور از دید بیمه گرها
بیمه کردن به هرقیمت، بیمه شدنبه هرقیمت آیا منافع بیمه گران با شرکت های بیمه دریک راستاست؟
بررسی آماری پیشنهادهای ارجاعی عمر و پس انداز بدلایل پزشکی ارزیابی خطر سلامت درپیشنهادهای عمر و پس انداز
بازاریابی چریکی راهکاری درخدمت نمایندگان صنعت بیمه
بررسی رابطه میان عناصر آمیخته بازاریابی 7p و میزان گرایش به خرید بیمه نامه های عمر از دید مشتریان این صنعت مطالعه موردی شرکت بیمه ایران
روشهای نوین فروش خدمات بیمه ی شخص ثالث و بدنه اتومبیل مورد مطالعه نمایندگی خدمات بیمه ی ایران خودرو
بررسی نقش بهره گیری از نیروی انسانی پویا درموفقیت بازاریابی بیمه های عمر درشرکت های بیمه
موانع و مشکلات پیش روی صنعت بیمه و ارایه چندراه کار پیشنهادی
قوانین طلایی بکارگیری بازاریابی معکوس در بازاریابی و فروش شرکت بیمه / شرکت خدمات بیمه ای / کارگزاری بیمه/ نمایندگی بیمه
ارایه تجربه عملی و دستاوردهای پیاده سازی نظام مدیریت ارتباط با مشتری دربیمه ایران
بررسی روشهای بازارگرایی درتوسعه بیمه
بررسی چالشهای تبلیغات در صنعت بیمه ایران و ارایه راه کارهای پیشنهادی
بررسی اهمیت نقش فروشندگان حرفه ای و مدیرانی مبتک ردر موفقیت شرکت های بیمه در بخش بیمه عمر
بررسی مقایسه ای روشهای حرفه ای فروش بیمه
آسیب شناسی بازاریابی و فروش بیمه درایران با نگاهی به اخلاق حرفه ای
رمز و رازهای مدیریت ارتباط با مشتری درصنعت بیمه
بررسی نقش امضای الکترونیکی دربازاریابی و فروش بیمه
بررسی اثرگذاری رسانه های تبلیغاتی برفرایند خرید بیمه نامه های عمر و پس انداز با بهره گیری از مدل aida مورد مطالعه شرکت بیمه ایران شهر رشت
همپوشانی مدیریت ارتباط با مشتری و وفادارسازی مشتریان در صنعت بیمه
مدیریت ریسک درمدیریتپرتفوی صنعت بیمه
بررسی و تحلیل رابطه بین مدیریت دانش با نوآوری سازمانی در شرکت سهامی بیمه معلم
بررسی رابطه بین معیارهای تصمیم گیری اخلاقی و ویژگیهای جمعیت شناختی کارشناسان بیمه
نقش مدیرفروش درعملکرد بازاریابی و فروش بیمه
بررسی رفتار اخلاقی فروشندگان دروفاداری مشتریان بیمه های عمر
بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری درفروش الکترونیکی بیمه در صنعت حمل و نقل
نقش مدیریت ارتباط با مشتری دربازاریابی و فروش بیمه
مدیریت ارتباط با مشتری CRM ابزاری فراموش شده درشرکت های بیمه
نقش مدیریت ارتباط با مشتری درموفقیت شرکت های بیمه ی زاهدان
بررسی عوامل موثربررضایت مشتریان بیمه های مسئولیت بررسی موردی مشتریان بیمه پارسیان شهر تهران
اطلاعات نامتقارن و سود شرکت های بیمه اتومبیل در ایران با استفاده از تجزیه و تحلیل بیزین
بررسی روند تحول بازاریابی و فروش بیمه
بررسی توسعه بیمه در بازارهای ملی و سرمایه
بررسی موانع بازاریابی و فروش بیمه های عمر وزندگی
بررسی عوامل موثر برافزایش فروش بیمه های مسئولیت مدنی از منظر نمایندگان شرکت بیمه آسیا
بررسی الزامات بازاریابی و فروش الکترونیکی بیمه درشرکتهای بیمه
رابطه مدیریت دانش مشتری و هوش سازمانی درشرکت های بیمه درایران