Articles Stat:
Number of Articles: 40Number of Proceeding pages: 390
Papers View: 24608
The Third National Conference on Engineering Management
The Third National Conference on Engineering Management In date 2018-11-14 by ,مؤسسه آموزش عالي مهرآستان گيلان in City Astaneh-ye Ashrafiyeh was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS The Third National Conference on Engineering Management
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in The Third National Conference on Engineering Management
بررسی تاثیر عوامل فردی بر تصمیم خرید مصرف کننده (مطالعه موردی گوشی های همراه اپل)
ساختار سرمایه و بازده سهام در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
تاثیر سودمندی و شفافیت در شکل دادن به ارزش درک شده سبز و وفاداری مصرف کنندگان به برند با توجه به ارتباط خود نام تجاری (مطالعه موردی: مصرف کنندگان برند پارس خزر در استان گیلان )
ارزش تجربی در نام تجاری گردشگری مواد غذایی (مطالعه موردی: شهر رشت)
بررسی چالش های پیاده سازی سیستم مدیریت پردیس در دانشگاه های ایران
تاثیر مسیولیت پذیری اجتماعی بر اعتماد مشتریان با میانجیگری شهرت سازمان و تبلیغات دهان به دهان (مطالعه موردی مشتریان اداره پست گلسار)
بررسی نقش میانجی عوامل نگرشی و اعتماد در رابطه بین ابعاد یادگیری از وب سایت فروش و قصد خرید(موردمطالعه:مشتریان وب سایت دیجی کالا)
رابطه مسیولیت پذیری اجتماعی سازمان تامین اجتماعی استان گیلان با رضایت مشتریان، از طریق انگیزش و رفتار شهروندی سازمانی کارکنان
ارزیابی و اولویت بندی ریسک پروژه های گازرسانی منطبق بر روش FMEA و با استفاده از تکنیک تصمیم گیری چند شاخصه مدل TOPSIS
بررسی ارتباط بین تاخیرات پروژه بر اقتصادی بودن پروژه های عمرانی
بررسی تاثیر شرکت های با مالکیت خانوادگی بر روی مسیولیت اجتماعی شرکت و مدیریت سود در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
تعیین الگوی کیفیت خدمات آموزشی با استفاده از روش سروپرف
تاثیر استراتژی های بازاریابی بر قصد خرید مشتریان با میانجی گری ریسک ادراک شده و اعتماد مشتریان: مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه اینترنتی بامیلو
بررسی تاثیر مشخصه های محتوایی تبلیغات شبکه های اجتماعی (SNA) بر درگیری و مشارکت آنلاین مصرف کننده با توجه به نقش میانجی نگرش مثبت به پیام های برند (مطالعه موردی: کاربران اینستاگرام)
ارایه مدلی برای ارزیابی مبتنی بر سیستم خبره فازی در مدیریت دانش با تاکید بر مدل های روند مدیریتی در برنامه ریزی تولید
تبیین نقش سرمایه اجتماعی بر توسعه عینی و ذهنی مشارکت ورزشی معلولین جسمی حرکتی شهرستان رشت
ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریان خودروهای لوکس (مطالعه ی موردی مالکان خودروهای لوکس منطقه آزاد استان گیلان)
کاربرد شیوه ی دیمتل در ارزیابی و مدیریت ریسک (مطالعه موردی: پروژه های کانال پیش ساخته بتنی دشت سیستان)
بررسی رابطه بین کفایت فناوری، نوآوری و مزایای درک شده از مدیریت ارتباط با مشتری از طریق تلفن های همراه (مطالعه موردی: شرکت شاتل در شهر رشت)
بررسی تاثیر هوش سازمانی و مدیریت دانش بر چابکی سازمانی کارکنان معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان
مروری بر مفاهیم و کاربردهای هوش مصنوعی، شبکه های عصبی و بررسی لایه های مهم شبکه های عصبی فازی
پیش بینی تغییرات EC مبنی بر خوشه بندی K-Means درآب های زیرزمینی دشت اراک
ارایه یک مدل پیش بینی تغییرات EC درآب های زیرزمینی دشت اراک مبتنی بر شبکه عصبی فازی
بررسی رابطه بین افشا داوطلبانه ضعف کنترل داخلی و کیفیت درآمد در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
ارایه مدل بهبود مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از فناوری اینترنت اشیاء در حوزه تشخیص عیوب محصولات
رابطه بین شبکه های اجتماعی آنلاین با تسهیم دانش و یادگیری دانش آموزان دبیرستان های شهر رشت
بررسی مدل پذیرش فناوری اطلاعات در اداره ی کل آموزش و پرورش استان گیلان
بررسی رابطه ی بین تبلیغات تلویزیونی (رسانه ی ملی) و قصد خرید
تجارت سیار، گامی به سوی بازارهای نوین
بررسی جریان نقد مطلوب سرمایه گذاران بر ارزش بازار و ارزش افزوده اقتصادی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
تاثیر راهبرد تجاری اکتشافی (تهاجمی) و تدافعی (رهبری هزینه) براهرم مالی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی تاثیر ابعاد حاکمیت شرکتی و کنترل داخلی بر تجدید ارایه صورتهای مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی توسعه مدل برآورد احتمال پذیرش سبد سهام با استفاده از رگرسیون پروبیت بر مبنای متغیرهای تحلیل بنیادی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
نقش شبکه های اجتماعی مجازی بر قصدکارآفرینی افراد
مدلسازی استخراج نظرات کاربران حوزه توریسم مبتنی بر راهکارهای نظر کاوی
تحلیل ترکیبی ریسک های مالی و غیر مالی صنعت ساختمان با تلفیقی از روش های تصمیم گیری چند معیاره فازی
تحلیل اعتماد کاربر در بانکداری الکترونیک
بررسی تاثیر ویژگی های فروشگاه بر وفاداری خریداران در فروشگاه های زنجیره ای هفت در شهر رشت
نقش بیلبوردهای هوشمند درتبلیغات محیطی
بررسی نقش اینترنت اشیا در عملکرد تجارت الکترونیک