Articles Stat:
Number of Articles: 85Number of Proceeding pages: 1433
Papers View: 889326
The Second National Conference on New Management and Start-up Businesses
The Second National Conference on New Management and Start-up Businesses In date 2021-05-05 by Shiraz University, in City Shiraz was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS The Second National Conference on New Management and Start-up Businesses
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in The Second National Conference on New Management and Start-up Businesses
رابطه بین حکمرانی مطلوب شهری و برندسازی شهری، مطالعه موردی: شهرستان رامسر
بررسی عوامل موثر بر ارتقای سرمایه انسانی در توسعه کارآفرینی زنان
تاثیر بیماری پاندمیک کرونا ویروس بر کسب و کار های الکترونیکی
اثرات نوآوری بر ساختار بازار صنعت تولید فلزات اساسی
رتبه بندی ابعاد الگوی مدیریت منابع انسانی پایدار در کسب و کارهای نوپا
بررسی تاثیر اخلاق حرفه ای بر موفقیت سازمان
تاثیر شبکه های اجتماعی بر کسب و کار
مروری بر الگوهای فرهنگ سازمانی
سناریوسازی به روش عدم قطعیت های بحرانی برای شرکت های مشاوره عمرانی
بررسی وضعیت عدالت سازمانی در بیمارستان رسول اکرم (ص) شهرستان آبدانان
نقش و جایگاه دولت الکترونیک در نهادینه سازی جایگاه استارت آپ ها در ایران
مسوولیت مدنی در کارآفرینی
چالش های حقوقی/ سیاسی استارت آپ ها در فضای کسب و کار در ایران
بررسی علل الزام تدریس کارآفرینی به صورت درس اصلی (اجباری) در کلیه رشته ها و گرایش ها در نظام آموزش عالی ایران
بررسی اهداف آموزش کارآفرینی دانشگاهی جهت کسب و کارهای نوپا
الزامات حقوقی شروع کسب و کارهای نوپا
اهمیت سواد مالی در چارچوب رویکرد قابلیت
سیستم اطلاعات مدیریت بر پایه پردازش ابری
مروری بر روش های تامین مالی کسب و کارهای ک.چک
توسعه مدیریت کسب و کار دیجیتال نوپا با محرکه ی فناوری اطلاعات
آیا رسانه های اجتماعی برندسازی را نابود خواهند کرد؟
استارت اپ های ناب با فناوری های انقلاب صنعتی چهارم: غلبه بر چالش های کارآفرینی جوانان
پلتفرم بانکداری باز در راستای نقشه راه تحول دیجیتال بانک ها
بررسی نظام مدیریت تجربه مشتری در بانک ها
بررسی تاثیر مولفه های بازارگرایی بر عملکرد مالی با توجه به نقش تعدیل گر نوآوری (مطالعه موردی بانک حکمت)
نقش میانجی قابلیت نوآوری خمات در بررسی تاثیرکذاری بازارگرایی بر عملکرد سازمانی شرکت بهنوش
برر سی تآثیر اخلاق کسب و کار بر تعالی سازمان
سازمان های آینده؛ تغییرات، مهارت ها
استخراج عوامل موثر بر عملکرد تجاری شرکت های الکترونیکی (خرده فروش ها) با نقش میانجیگری سیستم اطلاعات مشتری با تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی
شناسایی عوامل موثر در موف قیت حضور استارت آپ ها و نقش آن در ایجاد وفاداری مشتریان و افزایش حجم فروش در شرکت بیمه البرز (مورد مطالعه: شهر شیراز)
نقش مدیریت منابع انسانی در رشد شرکت های نوپا
استراتژی های نوآوری و توسعه صادرات در شرکت های کوچک و متوسط
تاثیر استراتژی های نوآوری (محصول، فرایند، مشارکت، بازاریابی و شرکای خارجی)، بر توسعه صادرات شرکت های کوچک و متوسط صادراتی زنجان
تاثیر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری بر رفتار و نگرش مصرف کننده خرده فروش های آنلاین (مورد مطالعه: سفارش آنلاین غذا اسنپ فود)
چارچوب های حقوقی کسب و کار در فضای مجازی
آینده استراتژی های بازاریابی آنلاین
بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی در هم افزایی تبلیغاتی در همراهی با بازاریابی وابسته
شبکه های اجتماعی و مدیریت کسب و کارهای نوپا، فرصت و تهدیدها
دورکاری و بحران کووید- ۱۹ در عصر انقلاب صنعتی چهارم
مهندسی سیستم مدیریت بازاریابی مبتنی بر چارچوب های CCOR , MMBOK , APQC_PCF با روش های مدلسازی سیستمی فر آیندی و ساختاری تفسیری
بررسی تاثیر ویژگی ویژگی های شخصیتی افراد و نقش آن در میزان موفقیت کارآفرینی
عوامل موثر بر موفقیت کارآفرینی کسب و کارهای الکترونیک
کاربرد شبکه های عصبی مصنوعی در پیش بینی ورشکستگی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
مقایسه توان پیش بینی شبکه های عصبی مصنوعی و رگرسیون چند متغیره (مطالعه موردی: ورشکستگی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار)
حفاظت از مالکیت فکری استارت آپ ها از منظر حقوقی
تاثیر عملکرد زیست محیطی بر بدهی مالی شرکت ها: مطالعه موردی شرکت های پذیرفته شده در بورس
تاثیر نسبت های سرمایه بر ریسک، کار آیی و سودآوری بانک ها: مورد مطالعه بانک های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
پیاده سازی مدل های آماری و هوشمند رگرسیون فازی و شبکه عصبی فازی در حوزه مدیریت پروژه ها جهت بهبود دقت پیش بینی مدت زمان اتمام پروژه ها
طراحی مدل عوامل رقابت پذیری صادرات محصولات کشاورزی
نگرش مصرف کنندگان نسبت به برندهای لوکس درفضای مجازی
مدل راهبردهای کلان کاهش هزینه کسب و کارهای تعاونی تولیدی
بررسی عوامل موثر بر جهانی شدن بنگاه های کوچک و متوسط با تاکید بر تجارت الکترونیک
بررسی تاثیر مزایای فردی، مزایای سازمانی و مزایای اجتماعی دورکاری بر بهبود عملکرد سازمانی در دوران پاندمی کووید- ۱۹ (بانک خصوصی)
عوامل موثر بر نوآوری بار در شرکت های خانوادگی
تاثیر بیماری پاندمیک کرونا ویروس بر کسب و کار های الکترونیکی
ارایه الگوریتم شبکه عصبی برای پیش بینی ترمز اضطراری در رانندگی براساس سیگنال EEG
استفاده از داده کاوی جهت بهبود سیستم ارتباط با مشتریان با تحلیل نظرات کاربران در شبکه های اجتماعی
A Conceptual Framework of the Business Model Disclosure
بررسی حقوقی اصلاح خطای نرم افزارها
شناسایی عوامل موثر بر توسعه تجارت الکترونیک در کسب و کارهای کوچک و متوسط
سطح بندی عوامل کلیدی موفقیت توسعه محصول و نقص آن بر عملکرد سازمان
نقش درگیری خدمات مراجعین بر وفاداری سازمانی: با میابجیگری کیفیت خدمات، کیفیت محصول و جستجوی اطلاعات در سازمان تامین اجتماعی شهر زنجان
نقش درگیری خدمات بر وفاداری سازمانی
ارتباط فرایند مدیریت دانش مطابق با مدل جاشپارابا مولفه های تاثیرگذار بر توسعه محصولات جدید (مورد مطالعه: شرکت های پیشرو در صنعت نفت)
بررسی نقش رهبری اخلاقی در بهبود دانش سازمانی بانک ها
الگوی جامع قابلیت های پویای بازاریابی
بررسی نقش رویکرد تحلیل گفتمان در تحقیقات بازاریابی
نقش برند سازی در توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط مورد مطالعه (کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس)
ارائه روشی جهت توسعه و بهبود ارتباط میان مشتریان و فروشندگان در شبکه اجتماعی
نقش اینترنت اشیاء در بازاریابی دیجیتال (هوشمند)
عوامل اثزبخش بر تشویق استفاده مشتزیان از خدمات بانکداری اینترنتی با مدل پذیزش تکنولوژی دیویس (مطالعه موردی بانک سامان)
بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر ادراک کارکنان و کیفیت خدمات درک شده توسط مشتری (مورد مطالعه: بانک ملی شهر بوشهر)
بررسی تاثیر برنامه ریزی استزاتژیک منابع انسانی بر نوآوری کارکنان
تاثیر رعایت مسولیت های اخلاقی بر تبلیغات اینترنتی
بررسی رابط اخلاق کسب و کار و مزیت رقابتی
مروری بر مفاهیم و استراتژی های بازاریابی سبز
نقش شتاب دهنده و استارتاپ ها در اینشورتک صنعت بیمه
توسعه منابع انسانی با تولید محتوای الکترونیکی و توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
عوامل موثر بر توسعه کسب و کارهای الکترونیک مبتنی بر استارت آب ها
بررسی نقش تسهیلگرها در گردشگری سلامت در شهر اصفهان
بررسی نقش اخلاق کسب و کار در عملکرد صادراتی در شرکت کشتی رانی موج سپید بال لیان شهر عسلویه
بررسی نقش هوش رقابتی در شکل گیری هوشمندی کسب و کار شرکت کشتی رانی رادمان
بررسی تاثیر نقش تبلیغات در شکل گیری تصویر ذهنی مشتریان از برند محصولات لبنی میهن شهر شیراز
بررسی تاثیر کارآفرینی بر چرخه کسب و کار با در نظر گرفتن نقش متغیر میانجی نوآوری در شرکت های کوچک و متوسط شهرک صنعتی شیراز
کاربرد فناوری اطلاعات در حوزه ی مدیریت منابع انسانی