Articles Stat:
Number of Articles: 47Number of Proceeding pages: 430
Papers View: 105108
National Conference on Primary Math Training
National Conference on Primary Math Training In date 2018-02-21 by Farhangian University,دانشگاه فرهنگيان in City Semnan was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS National Conference on Primary Math Training
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in National Conference on Primary Math Training
بررسی توانایی طرح مسیله دانش آموزان پایه سوم ابتدایی در خصوص دو عمل جمع و تفریق و میزان ارتباط آن با محتوای کتاب درسی ریاضی پایه سوم ابتدایی
آموزش ریاضی به کودک با چاشنی فلسفه و مبتنی بر اندیشه
آموزش ریاضی از طریق جابجایی فیزیکی و دست ورزی
مقایسه دو راهبرد گروه محور و آموزش بهره مند از فناوری اطلاعات و ارتباطات درآموزش ریاضی ابتدایی
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر در یادگیری درس ریاضی و ارایه الگوی مناسب در مدارس ابتدایی آموزش وپرورش شهرستان بناب
دیدگاه معلمان ابتدایی در مورد مسایل باز-پاسخ
افزایش علاقه دانش آموزان پایه سوم ابتدایی دبستان شهید چمران الیگودرز به درس ریاضی
راه حل های چندگانه در آموزش ریاضی دوره ی ابتدایی
یادگیری معنادار در ریاضی دوره ابتدایی به کمک نقشه های مفهومی
بدفهمی دانش آموزان ابتدایی در اعداد کسری و اعشاری
نقش نرم افزار cabra در تدریس مسایل هندسی دروس ابتدایی
چگونگی ایجاد مهارت توزیع پذیری ضرب نسبت به جمع در دانش آموزان پایه سوم ابتدایی
تکنولوژی آموزشی و کاربردهای آن در آموزش ریاضی دبستان
تاثیر استفاده از روش های نوین تدریس بر بهبود عملکرد جدول ضرب دانش آموزان دختر پایه سوم ابتدایی ناحیه دو استان اصفهان در سال تحصیلی 1396
کج فهمی های رایج در ریاضی ابتدایی
بررسی تاثیر آموزش مهارت حل مسیله بر عملکرد حل مسیله معلمان ابتدایی
تاثیر یک دوره بازی های ذهن- بدن با رویکرد شناختی- حرکتی بر یادگیری مفاهیم ریاضی در کودکان دارای اختلال یادگیری
بررسی تحلیلی ارتباط بین یادگیری کوانتومی و افزایش خلاقیت در درس ریاضیات
تاثیراستفاده از فناوری بر یادگیری مفاهیم ریاضی دوره ی اول ابتدایی
تاثیر روش های تدریس فعال ریاضی بر یادگیری دانش آموزان: اقدام پژوهی
بررسی دیدگاه معلمان از مبحث کسرها در کتاب های دبستان
چهارگانه ی دانش چهارچوبی برای ارزیابی تدریس ریاضی و عمق دانش ریاضی معلمان دبستان
بررسی رابطه ی دانش مبتنی بر بازنمایی کسر و اعدادحسابی در ریاضی دوره ابتدایی (با کمک منطق فازی)
معرفی برخی از بدفهمی های رایج در ریاضیات پایه چهارم ابتدایی
درک مفاهیم عدد و جمع و تفریق در پایه اول ابتدایی(مروری بر پیشینه)
مقایسه ی دو راهبرد تدریس مشاوره محور و بهره مند از فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش ریاضی
بررسی مفهومICT وارتباط آن باآموزش ریاضی ونقش آن در بهبود فرآیند آموزش ریاضی در مقطع ابتدایی
بررسی سطح تفکر هندسی دانش آموزان پایه پنجم بر اساس مدل ونهیلی
بررسی میزان توانایی طرح مساله معلمان ابتدایی
تاثیر تبیین زبانی واژگان کلیدی در ارتقای درک دانش ریاضی دانش آموزان پایه های اول تا سوم ابتدایی
ارتباط سبک تفکرو هوش هیجانی با عملکرد درس ریاضی دانش آموزان دخترپایه ششم
بررسی اثر بخشی آموزش مهارت حل مساله بر خودتنظیمی و جلوگیری ازاضطراب ریاضی دانش آموزان چند پایه شهرستان بردسیرسال 96 - 97
شناسایی برخی از بدفهمی های رایج ریاضیات دوره ی ششم ابتدایی
چالش های ورود به مبحث احتمال در کتاب های دوره ابتدایی
بررسی استدلال و اثبات ریاضی در کلاس درس ابتدایی
ارایه یک روش تدریس با هدف ایجاد مهارت تبدیل عبارات کلامی به جبری دردانش آموزان دوره ابتدایی
اضطراب ریاضی در کودکان
بررسی ارتباط میان اضطراب ریاضی دانش آموزان با حل مسایل کلامی و غیر کلامی ریاضی (مطالعه موردی یکی از مدارس ابتدایی دخترانه شهر کرج)
تبیین رهیافت شناختی آموزش ریاضی در مقطع ابتدایی به منظور کسب و رشد مهارت های اجتماعی کودکان
چگونه توانستم با عملیاتی کردن ایده های خلاقانه ، ریاضت ریاضی را برای دانش آموزان پایه پنجم به ضیافت ریاضی مبدل سازم
مقایسه دیدگاه های معلمان ابتدایی شهرستان مراغه در مورد نقش انگیزه دانش آموزان در انجام فعالیت های ریاضی
بدفهمی ها و مشکلات رایج دانش آموزان در فرآیند تقسیم برابر شکل های هندسی
داستان های ریاضی، ابزاری برای بهبود یادگیری دانش آموزان سوم ابتدایی
راهبرد آموزش تدریجی جدول ضرب
معلم در یاددهی محتوای کتاب ریاضی پایه ششم دبستان چه نقشی دارد
تحلیل محتوای شمارشی ریاضی ششم دبستان
نقش هنر در بهبود آموزش ریاضی