Articles Stat:
Number of Articles: 39Number of Proceeding pages: 384
Papers View: 53303
1st Regional Conference on Research Commercialization
1st Regional Conference on Research Commercialization In date 2011-03-03 by Islamic Azad University of Abarkouh,دانشگاه آزاد اسلامي واحد ابركوه in City Abarkuh was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS 1st Regional Conference on Research Commercialization
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in 1st Regional Conference on Research Commercialization
آسیب شناسی فرآیند تولید و کاربرد دانش (مطالعه موردی: تحقیقات کاربردی در استان گیلان)
نقش تجاری سازی پژوهش در رشد اقتصادی کشور
تبیین نقش حقوق مالکیت فکری در تجاری سازی پژوهش
جایگاه تجاری سازی پژوهش دانشگاهی در رشد اقتصادی کشور
تحلیلی بر مراحل تجاری سازی پژوهش
امکان سنجی اجرای آموزش های الکترونیکی در نظام آموزش و پرورشو ارائه پیشنهادات
فرصتها، چالشها و راهکارهای به کارگیری عملیاتی پژوهش در تجاری سازی دولت الکترونیک و نقش آن درتوسعه شهرو زندگی الکترونیک و آموزش شهروند الکترونیک (با توجه به اهداف سند چشم انداز بیست ساله کشور)
بررسی عوامل موثر بر تجاری سازی پژوهش در دانشگاه ازاد اسلامی از دیدگاه متخصصین
در جستجوی یک طرح نظری برای شناسایی مراحل فرایند تجاری سازی یافته های پژوهشی
مدیریت ارتباط با مشتری در بازاریابی
واکاوی جایگاه تجاری سازی پژوهشمبتنی بر اقتصاد شبکه ای در افق چشم اندازبیست ساله کشور
چیستی و چگونگی اثرگذاری تجاری سازی پژوهشبر رشد اقتصادی (مطالعه موردی ایران)
ژئوتوریسم فعالیتی کم هزینه ولی پرسود با زیر بنای پژوهشی
تحلیل نقش تجاری سازی پژوهش در فرایند توسعه اقتصادی پایدار کشور باتاکید بر برنامه پنجم توسعه
نقش و جایگاه تجاری سازی پژوهش در تحقق سند چشم انداز 20 ساله ی کشور
فناوری و رقابت پذیری دو محور اساسی تجاری سازی پژوهش درایران
مساعدت تجاری سازی پژوهشهای دانشگاهی به عرصه نواوری و خلاقیت
بررسی تجاری سازی تحقیقات در بخش کشاورزی ایران
شناسایی عوامل موثر برتجاری سازی تکنولوژی در دانشگاهها
مدیریت منابع و ارتباط با مشتری در فرایندهای کسب و کار
مدلهای تجاری سازی پژوهش
مدیریت ارتباط با مشتری: راهبرد دستوری در حوزه تجارت
نقش مراکز آموزش عالی در تجاری سازی یافته های پژوهشی
مقایسه تئوریکی تجربی اثرات تجاری - پژوهشی نانوتکنولوژی
استفاده از روشهای امار ناپارامتری در جهت کاربردی کردن پژوهشها
روش صحیح نمونه گیری اعتبار بخش پژوهش
فناوری های جدید و تجاری سازی آنها در راستای سندچشم انداز بیست ساله
بررسی کارکرد اموزشهای دانشگاهی در تجاری سازی پژوهش در ایران
استراتژی های قیمت گذاری در بازاریابی
بررسی فرایند تجاری سازی یافته های پژوهشی
بررسی نقش مراکز آموزش عالی در تجاری سازی دانش
ارایه رهنمودهایی جهت بهبود تجاری سازی پژوهش درمراکز اموزش عالی
نقش مراکز اموزش عالی درتجاری سازی پژوهش
نقش تجاری سازی پژوهش در رشد اقتصادی کشور
نقش و جایگاه تجاری سازی پژوهش در تحقق سند چشم انداز 20 ساله کشور
تجاری سازی پژوهش در تجارت الکترونیک
ارزشمندسازی انگیزه های پژوهشی از طریق فضای هودولوژیک
فرصت ها و چالش های تجاری سازی پژوهش
بررسی ارتباط میان مخارج تحقیقات و پژوهش با توسعه اقتصادی