Articles Stat:
Number of Articles: 50Number of Proceeding pages: 512
Papers View: 109147
National Conference on Thematic-Educational Knowledge (Content Education Science)
National Conference on Thematic-Educational Knowledge (Content Education Science) In date 2018-04-19 by Farhangian University,دانشگاه فرهنگيان استان اردبيل in City Ardabil was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS National Conference on Thematic-Educational Knowledge (Content Education Science)
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in National Conference on Thematic-Educational Knowledge (Content Education Science)
نگاهی به کاربرد فناوری اطلاعات CAI در آموزش علوم تجربی دوره ی ابتدایی
طراحی فرایند یاددهی یادگیری مبتنی برICT
تاریخ، فلسفه و ماهیت علم در آموزش علوم تجربی ابتدایی
اهمیت زیست شناسی در برنامه درسی علوم تجربی ابتدایی
کاربرد چندرسانه در تدریس علوم یک ایده ی خلاقانه
بررسی تاثیر الگوی تدریس بدیعه پردازی بر یادگیری و خلاقیت دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی در درس علوم
بررسی تطبیقی محتوا، برنامه درسی، روش تدریس و ارزشیابی علوم در کشور های ایران، انگلستان و ژاپن
آموزش علوم ابتدایی بر مبنای الگوی کاوشگری
تاثیر آموزش کاوش محور بر افزایش انگیزش تحصیلی دانش آموزان در درس علوم ابتدایی
بررسی کج فهمی های مرتبط با مفهوم انرژی،گرما و دما در علوم و شیوه های آموزشی
کاربرد واقعیت مجازی و واقعیت افزوده در آموزش محتوای درس علوم مقطع ابتدایی در ایران
تاثیر روش تدریس کاوشگری بر انگیزش تحصیلی علوم تجربی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی
بررسی روند روش های آموزش مباحث مربوط به محیط زیست درکتب درسی دوره ابتدایی
تاثیر کاربرد انیمیشن بر یادگیری درس علوم تجربی پایه ششم ابتدایی
بررسی روش های تدریس در علوم ابتدایی و تعیین کارآمدی روش ها براساس نظرات معلمان ابتدایی
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی ششم ابتدایی بر اساس اهداف آموزشی مریل
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه ی چهارم ابتدایی به منظورتربیت تفکر خلاق
راهبردهای تدریس علوم تجربی پایه اول ابتدایی بنابر ویژگی های رشدی دانش آموزان
اهمیت و ضرورت تدریس و یادگیری مبتنی بر زمینه در آموزش علوم
روش های نوین تدریس برای آموزش علوم تجربی دوره ی ابتدایی
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی دوم دبستان از لحاظ میزان توجه به آموزش مهارت های فرایندی تفکر
شناسایی کج اندیشی های رایج در علوم ابتدایی و ارایه راهکارهایی جهت اصلاح آنها
بررسی میزان آگاهی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان از تدریس به روش معکوس در آموزش علوم ابتدایی
وضعیت هیجان های تحصیلی دانش آموزان در کلاس درس علوم تجربی: مقایسه دانش آموزان مدارس دولتی و شاهد دوره دوم ابتدایی شهر سنندج
مقدمه ای بر تدریس و یادگیری مدل محور در آموزش علوم MBTL
تحلیل محتوای کتاب علوم پایه ی دوم ابتدایی از منظر توجه به آموزش مولفه های بهداشت و سلامت
شناسایی عوامل موفقیت یادگیری درس علوم: مطالعه موردی کلاس اول ابتدایی مدرسه دخترانه شهید فاتحی اردبیل
بررسی میزان بهره گیری کتاب درسی علوم تجربی پایه ی ششم دبستان از تاریخ علم
تاثیر جنسیت عوامل آموزشی متحرک بر یادگیری درس علوم دانش آموزان دختر سال چهارم ابتدایی مدارس شهر اردبیل
بررسی کارکرد نظام ارزشیابی در علوم تجربی دوره ابتدایی
نقش فاوا در آموزش و یادگیری علوم ابتدایی
طراحی واحد یادگیری برای درس ماده تغییر می کند علوم پایه پنجم ابتدایی
تحلیل محتوای کتاب علوم دوم ابتدایی چاپ 96
راهبردهای تدریس موثر در آموزش علوم تجربی ابتدایی
تاثیر آموزش علوم تجربی با روش کاوشگری ساختار بندی شده بر میزان نگرش مثبت دانش آموزان دختر پایه ششم ابتدایی
ارزشیابی در آموزش علوم ابتدایی
تبیین راهبردهای بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات دریادگیری و آموزش علوم ابتدایی وبررسی موانع، الزامات و جایگاه آن در مدارس ابتدایی ایران
نقشه مفهومی ابزاری مناسب برای بررسی میزان درک دانشجومعلمان رشته آموزش ابتدایی از مفاهیم پایه علوم دوره ابتدایی
بررسی تطبیقی عناصر اهداف و محتوا در برنامه درسی آموزش علوم کشورهای ایران، سنگاپور و کره جنوبی
بررسی جایگاه مولفه های تربیت زیستی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در برنامه درسی با رویکرد تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی ششم ابتدایی
تاثیر روش تدریس کاوشگری بر یادگیری پایدار درس علوم تجربی در دوره ی ابتدایی
روش های آموزش درس علوم تجربی بر مبنای نگرش قرآنی
راهبردهای تدریس موثر در آموزش علوم ابتدایی
آموزش علوم تجربی در دوره ی ابتدایی با استفاده از راهبردهای خلاقانه
تربیت شهروندی و جایگاه آن در برنامه درسی علوم دوره ابتدایی ایران
تحلیل و بررسی کتاب علوم تجربی پایه دوم ابتدایی از منظر توجه به مولفه های خلاقیت بر مبنای نظریه گیلفورد
راهبردهای تدریس موثر در آموزش علوم ابتدایی
ارزیابی و سنجش پویایی کتاب علوم تجربی پایه ششم ابتدایی بر اساس تکنیک ویلیام رومی
مقایسه تاثیر روش تدریس مبتنی بر تفکر فعال و روش تدریس سنتی در یادگیری درس علوم تجربی ابتدایی دانش آموزان پسر ناحیه 1 شهرستان اردبیل
بررسی میزان فعال و غیرفعال بودن محتوای کتاب علوم تجربی پایه دوم ابتدایی چاپ سال 1396 بر اساس تکنیک ویلیام رومی